چرا زنان تماشاگر به طبقه دوم ورزشگاه آزادی تبعید شدند؟

طبق خبرهای رسیده از سازمان لیگ فوتبال ایران، زنان هوادار استقلال در بازی برابر نساجی فقط می‌توانند بلیت طبقه دوم را خریداری کنند.

به گزارش تازه‌نیوز، هدایت طرفداران خانم تیم استقلال به طبقه دوم ورزشگاه آزادی در دیدار روز سه شنبه مقابل پیکان تکرار می‌شود.

این موضوعی بود که در بازی قبلی استقلالی ها به شدت مورد انتقاد خانم‌هایی قرار گرفت که برای تماشای بازی استقلال بلیت ۱۰۰ هزار تومانی خریده بودند تا مسابقه را در طبقه اول و در جایگاه های شماره ۱۰ تا ۱۳ تماشا کنند؛ اما به محض ورود به استادیوم متوجه شدند به جای طبقه اول باید به بخش جنوبی ورزشگاه در طبقه دوم بروند!

به نقل از اعتماد آنلاین، از سازمان لیگ خبر می رسد این تجربه برای مسئولان برگزاری از جهات مختلف مثبت تلقی شده و با در نظر گرفتن شأن و منزلت بانوان برای استقرار هرچه راحت‌تر در ورزشگاه آزادی قرار است در بازی بعدی این تیم مقابل نساجی مازندران باز هم خانم ها در شرایطی راحت تر از بازی استقلال مقابل مس کرمان و در طبقه دوم مستقر شوند.
این مطالب را هم بببینید:
شایان ذکر است، برخلاف شرایط بلیت فروشی در آستانه بازی قبلی استقلال، این بار وضعیت تغییر کرده و خانمها از ابتدا بلیت طبقه دوم را تهیه خواهند کرد تا مشکلات قبلی در ارتباط با خرید بلیت طبقه اول و استقرار در طبقه دوم تکرار نشود.
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.