رونالدو: همدردی عمیقم را با خانواده سلطنتی ابراز می‌کنم

کریستیانو رونالدو فوق‌ستاره پرتغالی منچستریونایتد پس از درگذشت ملکه الیزابت دوم، به او ادای احترام کرد.

به گزارش تازه‌نیوز، پس از درگذشت ملکه الیزابت دوم، کریستیانو رونالدو، ستاره منچستریونایتد، در صفحه اینستاگرام خود پیام تسلیت و ادای احترام خود را منتشر کرد.

به نقل از خبرآنلاین، او نوشت: «هفت سال از دوران حرفه‌ای من در لیگ برتر سپری شده و این هشتمین فصل حضور من در انگلیس است. در طول این سال‌ها، عشق جاودان بریتانیا به ملکه‌اش را احساس کرده‌ام و اینکه ایشان چقدر برای مردم بریتانیا مهم بوده و خواهند بود. من به ملکه احترام می‌گذارم و در سوگ درگذشت ایشان با کشوری که آموخته‌ام آن را وطن بنامم، شریک هستم. همدردی عمیقم را با خانواده سلطنتی ابراز می‌کنم.»

موجی از غم و اندوه از سراسر جهان ورزش در ادای احترام به ملکه به راه افتاده است. افرادی مانند تایسون فیوری و هری کین هم پس از انتشار درگذشت ملکه بریتانیا در صفحه‌های اجتماعی خود پیام تسلیت منتشر کردند. مو فرح، دیوید بکام، پله، آنتونی جاشوا، مایکل اوون و جورج راسل هم در بین ورزشکارانی بودند که بلافاصله احترام نشان دادند و اندوه خود را ابراز کردند.

این مطالب را هم ببینید:

این خبر در نیمه بازی آرسنال و اف‌سی زوریخ در لیگ اروپا منتشر شد، اما پس از تصمیم اتحادیه فوتبال انگلیس و یوفا، مسابقات منچستریونایتد و وستهام برگزار شد و هر دو تیم قبل از بازی از ملکه تجلیل کردند.

لیگ برتر و چمپیونشیپ نیز اعلام کردند که بازی‌های آخر این هفته به نشانه احترام به ملکه به تعویق افتاده است. سایر رویدادهای ورزشی از جمله مسابقات اسب‌دوانی، کریکت و راگبی نیز رویدادهای خود را به تعویق انداخته‌اند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.