زمان پایان سریال یاغی مشخص شد

سریال این روزهای محمد کارت در شبکه نمایش‌خانگی قرار است در دو قسمتِ دیگر سرنوشت کاراکترهایش را مشخص کند.

به گزارش تازه‌نیوز، محمد کارت مستندساز و کارگردان سینما این روزها «یاغی» را در شبکه نمایش‌خانگی دارد که مورد استقبال مخاطبین قرار گرفته است.

این سریال بنابر اعلامِ این کارگردان در فضای‌مجازی قرار است تا 31 شهریورماه ادامه پیدا کند و مخاطبین با سرانجامِ کاراکترهای این سریال، مواجه شوند.

او در صفحه شخصی‌اش نوشت: «خدمت دوستانی که می‌پرسند سریال چند قسمته، بگم که دو قسمت دیگه یاغی با همه ضعف و قوت‌هاش به اتمام می‌رسه».

پیگیری‌ها نشان می‌دهد سریالِ این روزهای محمد کارت در شبکه نمایش‌خانگی با پخشِ دو قسمت دیگر به ایستگاه پایانی می‌رسد و شنیده‌ها حکایت از آن دارد که «یاغی» فصلِ دیگری ندارد. در واقع علاقه‌مندان به این سریال، در نهایت دو هفته آینده در جریان سرنوشتِ کاراکترهای این سریال، قرار خواهند گرفت.

«یاغی» تاکنون 18 قسمت پخش شده است.

حالا باید منتظر ماند و دید که محمد کارت پایان یاغی را چگونه به تصویر کشیده است.

پارسا پیروزفر، علی شادمان، طناز طباطبایی، امیر جعفری، مهدی حسینی‌نیا، نیکی کریمی، فرهاد اصلانی، آبان عسگری، مه‌لقا باقری، عباس جمشیدی‌فر، جواد خواجوی و الیکا ناصری از جمله بازیگران این سریال‌اند.

سریال یاغی به نویسندگی حسین دوماری، پدرام پورامیری و محمد کارت زندگی جوانی را روایت می‌کند که از زاغه‌های جنوب شهر نجات دهد.

البته هنوز تکلیفِ جایگزین «یاغی» مشخص نشده و «جیران» هم مراحل حقوقی‌اش را طی می‌کند و باید دید اختلاف میانِ سریال حسن فتحی با «آهوی من مارال» چه زمانی به پایان خواهد رسید و به پخشِ خود ادامه می‌دهد؟

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.