اتوبوس زائران در عراق منفجر شد؛ هویت و ملیت قربانیان مشخص نیست!

به‌دنبال تصادف و انفجار اتوبوسی در محدوده پمپ بنزین شهر شوملی استان بابل عراق، ۱۱نفر جان باختند و ۳۰نفر مصدوم شدند. این حادثه در شرایطی اتفاق افتاد که در حادثه واژگونی یک خودروی ون نیز ۴زائر دیگر جان خود را از دست دادند.

به گزارش تازه‌نیوز، روز گذشته یک دستگاه اتوبوس در محدوده پمپ بنزین شهر شوملی استان بابل عراق دچار انفجار شد و پس از این حادثه نیروهای هلال احمر راهی آنجا شدند. پیرحسین کولیوند، رئیس جمعیت هلال‌احمر گفت: در این سانحه ۳ خودرو در محدوده پمپ بنزین با یکدیگر برخورد می‌کنند که به‌دلیل انفجار باک یکی از خودروها، انفجار شدیدی روی می‌دهد و در پی وقوع این انفجار ۱۱نفر جان باختند و ۳۰نفر مصدوم شدند.

به نقل از همشهری، به‌گفته کولیوند، در بین مصدومین زائرانی از ایران هم هستند اما متأسفانه به‌دلیل شدت حادثه‌ای که رخ داده بود هنوز هویت و ملیت قربانیان شناسایی نشده و پس از شناسایی هویت قربانیان اطلاعات تکمیلی آنها به هموطنان اعلام خواهد شد.

در همین حال در حادثه دیگری مرتبط با اربعین، بر اثر واژگونی یک دستگاه خودروی ون حامل زائران ایرانی ۴نفر از آنها جان خود را از دست دادند. اشکان موسوی، سرپرست اداره کل روابط‌عمومی و ارتباطات مردمی جمعیت هلال احمر درباره‌جزئیات این حادثه گفت: ساعت ۵:۲۰ صبح یکشنبه یک ون حامل زائران حسینی در استان حله عراق واژگون شد که متأسفانه در این حادثه ۴نفر جان خود را از دست دادند. وی با بیان اینکه ۱۰نفر نیز در جریان این حادثه مصدوم شدند، گفت:‌ مصدومان با اتوبوس آمبولانس هلال احمر مستقر در خاک عراق به مهران منتقل و در بیمارستان امام حسین مهران بستری شدند.

 

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.