۵ایرانی در تصادف قطار کرواسی مصدوم شدند

سفارت کشورمان در کرواسی گزارشی درباره وضعیت هموطنان مصدوم در تصادف قطار در این کشور منتشر کرد. براساس این گزارش، در پی برخورد ۲ قطار مسافربری و باری در کرواسی، دست‌کم ۳ نفر کشته و ۱۱ نفر دیگر زخمی شدند که ۵ نفر از مصدومین این حادثه از هموطنان ایرانی بوده‌اند.

به گزارش تازه‌نیوز، این سانحه جمعه شب در نزدیکی شهر نووسکا در مرز کرواسی با صربستان رخ داد و قطار مسافربری یک خط محلی دارای ۱۳ مسافر بود، اما در قطار باری فقط راننده لکوموتیو حضور داشت. طبق اطلاعاتی که تا‌کنون به‌دست آمده، از ۷ نفر مصدوم بستری شده در بیمارستان، ۲ نفر اتباع کرواسی و ۵ نفر اعضای یک خانواده ایرانی بوده‌اند که ۴ نفر از آنان مرخص و هم‌اکنون یک بانوی ایرانی به‌دلیل آسیب دیدگی ستون فقرات در بیمارستان نواگرادیشکا بستری و تحت نظر پزشکان است.

به نقل از همشهری، مقامات کرواسی اعلام کردند هر دو قطار پس از برخورد از ریل خارج شدند که علت وقوع این حادثه ریلی در دست بررسی است. هیأتی از سفارت ایران در زاگرب برای بررسی موضوع و پیگیری هرگونه کمک به هموطنان مصدوم به شهر نووسکا اعزام شده‌اند که در پی آن هرگونه اطلاعات قطعی و تکمیلی منتشر خواهد شد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.