تصویر تراول جدید ۱۰۰تومانی/ دولت رئیسی تخت‌جمشید را حذف کرد!

ایران چک جدید ۱۰۰ هزار تومانی منتشر و به‌زودی توزیع می‌شود.

به گزارش تازه‌نیوز، اسکناس جدید صدهزار تومانی برخلاف تراول دولت روحانی با امضای همتی، تصویری از یک بنای مذهبی دارد؛ شاید یک مسجد معروف چرا که روی چک‌پول اشاره‌ای به محل نقش‌بسته روی اسکناس نشده است. این در حالی است که در چک‌پول قبلی، تصویری از تخت جمشید با این جمله حک شده بود: آثار تاریخی کشور جزو مفاخر ملت ایران است.

در هر حال ایران چک ۱۰۰هزار تومانی امروز منتشر شد که تصویر این اسکناس به دست خبرنگار گسترش‌نیوز رسید. در تصویر زیر اسکناس قدیمی با امضای همتی و اسکناس جدید با امضای صالح‌آبادی، رئیس کل بانک مرکزی وقت را مشاهده می‌کنید.

تراول-قدیم ۱۰۰ تومانی

تراول ۱۰۰ تومانی جدید

14 نظر
  1. سعید

    400 گرم گوشت هم نمیشه.لطف کنید ارزش پول ملی رو بالا ببرید نه اینکه ده برابر ارزش یک قطع از این اسکناس خرج چاپ ورنگ ولعابش کنید!!!!!!!!!!!

  2. حمید

    دوران گذر است و اصل بی مقدار بودن این تراول است چه تخت جمشید چه حرم مطهر امام هشتم ، این موجودات چنان بلایی سر ریال آوردند که سالها وقت لازم استکه اقتصاد اصلاح شود

  3. ماهان

    همون بهتر اینا لیاقت ندارن تصویر تخت جمشید کبیر رو روی پول های بی ارزششون بزارن

  4. مصطفی

    احسنت به دولت رئیسی که نماد خونریزی و استبداد رو با نماد وحدت ، برابری و عبودیت جایگزین کرده.

  5. ضدصهیونیسم

    هنوز حرم حضرت معصومه سلام الله علیها رو ندیدی؟
    بنای تاریخی حرم حضرت معصومه جزو مفاخر ایران نیست؟
    حتی اگر مسلمون هم نباشی این بنا از جمله آثار برجسته تاریخی و فرهنگی کشور ایران محسوب میشه! نماهای بسیار زیبا و آثار فاخر هنرمندان ایرانی در جای جای این حرم همراه با معنویت نگاهها رو به سمت خودش جلب میکنه!
    لااقل به نظرات توریستهای خارجی (خصوصا اروپایی) در مورد این حرم توجه میکردید و بعد تیتر معنا دارتون رو مینوشتید!
    چقدر عجیبید شما!!!!!

  6. کفی

    واقعا براشون متاسفم

  7. عبدالله

    کار خوبی کرده که نماد حرم اهلبیت (س) را جای چارتا سنگ و مجسمه گذاشته. الآن که دوران جاهلیّت و تخت و شاهی جمشید نیست! قرنها از آمدن دین مبین اسلام توسط پیمبر رحمت (ص) میگذرد و ملّت شریف ایران اسلامی هم بخوبی با فرهنگ اهلبیت هدایت (س) آشنایند. تو هم از تعصّب جاهلی شاید خودت را به استنکار زدی و حرم حضرت فاطمۀ معصومه (س) در قم را که پایتخت معنوی ایران است جاهلانه “شاید یک مسجد معروف” خوانده‌ای. و السلام

  8. امیرعلی

    از رای دادن به ریسی بسیار بسیار پشیمانم .

  9. محمد

    تراول جدید با عکس حرم حضرت معصومه س بسیار زیبا است

    1. ~brahem

      چه خوب میدرخشد حرم مطهر حضرت معصومه س روی اسکناس ملی ایران عزیز

  10. ناشناس

    براتون متاسفم که حرم حضرت معصومه (س) را نمی شناسید و میگویید مسجد معروف.

  11. حسین

    خاک بر سر دولتی که مفاخر و آثار ملی خود را حذف کند که تاریخ حذف شدنی نیست چون دولتها رفتنی هستند

  12. مهدی

    دولت رئیسی استاد چاپ پول وتولید پول وواریز پول در قالب وام ویارانه است چاپ پول که زحمتی ندارد کاغذ سفید رو میده تو دستگاه از اون طرف تراول واسکناس درمیاد به همین راحتی . یکی دستگاه چاپ اسکناس رو از این از خدا بی خبران بگیرد پدر پول ملی وپس انداز ملت را دراوردند.مقام معظم رهبری دستور به دولت دادند کالا تولید کند دولت تنبل وراحت طلب به جای تولید کالا پول تولید می کند وپول به خرد وکلان حاتم بخشی می کند.

  13. سعید رستمی بازنشسته کشوری

    داریم به نیمه دوم سال 1401 وارد میشیم، قرار بود دولت براساس تکلیف قانون بودجه 1401 با استفاده از 9 هزار میلیارد تومان منابع پیش بینی شده نسبت به همسان سازی حقوق بازنشستگان کشوری اقدام کنه، تا این تاریخ این اقدام انجام نشده، رئیس صندوق بازنشستگی کشوری که معلوم نیست با کدو تجربه مدیریتی در این پست نشسته میگ همسان سازی سخته، مرد حسابی از نظر ما بازنشستگان کشوری تو فقط برای همین یک کار حقوق نجومی میگیری، حالا که نمیتونی همسان سازی رو اجرا کنی برو پی کارت بذار یکنفر دیگه بیاد از مهر ماه اینو انجام بده، ما بازنشستگان کشوری چه گناهی کردیم که سرنوشتمون بدست شما از خدا بی خبران افتاده، خجالت نمی کشی به بازنشستگان میگی برن 5 کیلو برنج هندی از فلان فروشگاه بگیرن و یکماه بعد پولشو بدن، یا برن سمعک، عصا، عینک بگیرن و پولشو 3 ماه بعد بگیرن، چرا کسی به کارتون نظارت نمیکنه، یعنی ما اینقدر بدبخت شدیم، چرا دولت بفکر ما نیست، آیا کارهای مهمتری دارند، شاید!!!ازجمله اینکه یارانه امثال بنده رو بخاطر اینکه من حقوق بازنشستگی میگیرم و همسرم هم شاغله قطع کردن، بله اینم یک پرده از خدمات دولت بماست،

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.