قیمت ارزهای دیجیتال پنج‌شنبه ۲۴ شهریور/ بیت‌کوین عقب‌نشینی کرد

نوسانات، بازار ارزهای دیجیتال را پیش از انتقال اتریوم به اثبات سهام تحت تأثیر قرار داد و با نزدیک شدن به ادغام، به نظر می‌رسد که بیت‌کوین و اتریوم خود را برای یک حرکت قیمت قابل توجه آماده می‌کنند.

به گزارش تازه‌نیوز، بیت‌کوین و اتریوم در ۲۴ ساعت گذشته بیش از هفت درصد عقب‌نشینی کرده اند و خطر اصلاح پله‌ای را افزایش داده‌اند.

فروش اخیر ممکن است سرمایه‌گذاران را غافلگیر کرده باشد زیرا بیش از ۲۲۰ میلیون دلار موقعیت‌های خرید نقد شده‌اند. به نظر می‌رسد گزارش مبنی بر نرخ تورم ایالات‌متحده در آگوست، بر گمانه‌زنی‌های فزاینده در مورد انتقال اتریوم به اثبات سهام تأثیر گذاشته است.

میانگین متحرک ۵۰ روزه روند صعودی ارز دیجیتال پیشگام را رد کرده است و با ادامه کاهش قیمت‌ها، به نظر می‌رسد نزدیک‌ترین سطح حمایت، مرز پایینی یک کانال موازی باشد که طی ماه گذشته در نمودار روزانه ایجاد شده است. اگر این سطح در ۱۸هزار و ۷۰۰ دلار نتواند حفظ شود، نزول به سمت بالاترین قیمت ژوئن ۲۰۱۹ در ۱۳هزار و ۸۸۰ دلار قابل انتظار است.

بیت‌کوین باید میانگین متحرک ۵۰ روزه را در ۲۲هزار دلار به عنوان پشتیبان به دست آورد تا شانس باطل کردن چشم‌انداز بدبینانه و پیشروی به میانگین متحرک ۲۰۰ روزه در ۲۹هزار دلار را داشته باشد.

اتریوم نیز با مشکل روبرو خواهد شد زیرا به نظر می‌رسد الگوی سر و شانه در نمودار روزانه خود ایجاد می‌کند. افزایش فشار فروش که اتریوم را به کمتر از ۱۵۰۰ دلار می‌رساند، احتمالاً این شکل‌گیری نزولی را تأیید می‌کند. اگر این اتفاق رخ دهد، ممکن است اصلاح ۳۰ درصدی به ۱۰۰۰ دلار ایجاد شود.

اتریوم برای بی‌اعتبار کردن این روند نزولی باید یک چرخش یو شکل انجام دهد و یک بسته روزانه بالای ۱۸۰۰ دلار ثبت کند تا احتمالاً قدرت پیشروی به سمت میانگین متحرک ۲۰۰ روزه در ۲۱۰۰ دلار را به دست آورد. با توجه به میزان پیش‌بینی در نزدیک به زمان ادغام، می‌توان انتظار افزایش نوسانات را داشت.

مجموع ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتالی در حال حاضر ۹۸۹.۸۰ میلیارد دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل ۰.۷۱ درصد کمتر شده است. در حال حاضر ۳۸.۸۵ درصد کل بازار ارزهای دیجیتالی در اختیار بیت‌کوین بوده که در یک روز ۰.۳۴ درصد کاهش داشته است.

حجم کل بازار ارزهای دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته ۷۸.۲۲ میلیارد دلار است که ۲۲.۸۲ درصد کاهش داشته است. حجم کل در امور مالی غیر متمرکز در حال حاضر ۵.۸۶ میلیارد دلار است که ۷.۵۰ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال است. حجم تمام سکه‌های پایدار اکنون ۷۳.۰۸ میلیارد دلار است که  ۹۳.۴۳ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال است.

به‌روزرسانی قیمت ارزهای دیجیتالی (تا ساعت ۰۷:۳۵ صبح به وقت شرقی)

این رده حاوی تغییرات قیمتی ۱۰ ارز دیجیتالی بزرگ از نظر ارزش بازار است.

۱- بیت‌کوین

قیمت: ۲۰ هزار و ۳۷.۹۹ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۶۵ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۱.۹۹ درصد کاهش

۲- اتریوم

قیمت: ۱۶۰۰.۹۴ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۱.۴۰ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۱۶ درصد افزایش

 ۳- تتر

قیمت: ۱.۰۰ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۰۰ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۰۱ درصد افزایش

۴- یو اس دی کوین

قیمت: ۰.۹۹۹۸

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۰۲ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۰۳ درصد کاهش

۵- بایننس کوین

قیمت: ۲۷۴.۱۶ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۱.۱۹ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۱.۸۲ درصد کاهش

۶-  کاردانو

قیمت: ۰.۴۶۸۵ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۱.۷۲ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۷۸ درصد کاهش

۷-  ریپل

قیمت: ۰.۳۳۴۳دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۱.۳۲ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر ۰.۱۳ درصد کاهش

۸-  سولانا

قیمت: ۳۳.۱۷ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۱.۹۱ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۱.۴۴ درصد کاهش

۹ – دوج کوین

قیمت: ۰.۰۶۰۱۲ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۱.۲۰ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۳۶ درصد کاهش

۱۰- پولکا دوت

قیمت: ۷.۰۲ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۱.۰۹ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۲.۴۴ درصد کاهش

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.