ویدئوی منتشرنشده از آیت‌الله هاشمی درباره اختلافات رهبری و میرحسین

انتشار ویدئویی از یک جلسه پرسش و پاسخ با آیت‌الله هاشمی رفسنجانی درباره اختلافات آیت‌الله خامنه‌ای با میرحسین موسوی در دولت سوم و چهارم خبرساز شد.

به گزارش تازه‌نیوز، انتشار ویدئوی جلسه پرسش و پاسخ با آیت‌الله هاشمی در خصوص مسائل اختلافی مهندس موسوی و آیت‌الله خامنه‌ای، در شبکه‌های اجتماعی با واکنش گسترده فعالان رسانه‌ای همراه شد.

مرحوم هاشمی رفسنجانی در این ویدئو تاکید می‌کند: آیت‌الله خامنه‌ای موافق نبودند آقای موسوی نخست‌وزیر باشند و برای دور دوم شرط کردند و گفتند نامزد نمی‌شوم و اگر هم بشوم آقای موسوی را قبول ندارم. آقای محسن رضایی آمدند خدمت امام و گفتند اگر موسوی انتخاب نشود جنگ آسیب می‌بیند چون رزمندگان با آقای موسوی هستند.

رفسنجانی در این جلسه پرسش و پاسخ توضیح داد: امام نظرشان این بود که آقای موسوی نخست وزیر بمانند و آقای خامنه‌ای گفتند من قبول نمی‌کنم. و در نهایت با نارضایتی آقای موسوی را معرفی کردند و تا آخر هم با هم ناسازگار بودند. مثلاً در جلسه سران که ما پنج نفر بودیم برای انتخاب وزیر با هم تفاهم نداشتند. مجموعاً بیت امام، از آقای موسوی حمایت می‌کردند و این‌که می‌گویند که مجلس ۹۹ نفر جناح راست بودند که علی‌رغم نظر امام به آقای موسوی رای ندادند، شاید همین مسئله است.

این مطالب را هم ببینید:

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.