آزادی زندانیان جنایتکار روس برای اعزام به جنگ؛ با نارنجک خودتان را منفجر کنید اما اسیر نشوید! +ویدئو

ویدیو لو رفته از «سرآشپز پوتین» در حال به خدمت گرفتن زندانیان روسی برای جنگ اوکراین به تازگی منتشر شده است.

به گزارش تازه‌نیوز، ویدیویی از یکی از متحدان ولادیمیر پوتین و رهبر گروه شبه نظامی واگنر منتشر شده که در آن وی به زندانیان روسی پیشنهاد بخشش می دهد، در صورتی که در جنگ روسیه علیه اوکراین شرکت کنند. این ویدیو که در شبکه های اجتماعی دست به دست می شود، یووگنی پریگوژین را نشان می دهد که در مقابل گروهی بزرگ از زندانیان مرد در زندان یوشکار-اولا در مزکر روسیه صحبت می کند. او به زندانیان می گوید که آزاد خواهند شد، در صورتی که بعد از شش ماه جنگ در اوکراین زنده بمانند اما به آن ها هشدار می دهد که در صورت فرار از میدان نبرد، کشته خواهند شد.

رهبر گروه واگنر همچنین به این زندانیان می گوید که آن ها اجازه غارت کردن یا داشتن ارتباط جنسی با مردم محلی را ندارند. در اشاره ای واضح به اینکه انتظار می رود سربازان روسی به جای دستگیر شدن باید خودکشی کنند، پریگوژین به زندانیان روسی می گوید که به هر نفر دو نارنجک دستی داده خواهد شد تا در صورت امکان دستگیری، خود را منفجر کنند. در این ویدیو که توسط طرفداران الکسی ناوالنی منتشر شده، پریگوژین خطاب به زندانیان می گوید: «من نماینده یک کمپانی جنگی خصوصی هستم، شاید شما نامش را شنیده باشید، گروه واگنر هیچ کسی عقب نشینی نمی کند. هیچ کسی تسلیم نمی شود. هیچ کسی اسیر نمی شود».

آشپز پوتین

گروه واگنر یک کمپانی خصوصی است که روابط پیچیده ای با ارتش روسیه دارد ظاهراً علاوه بر حضور در جنگ اوکراین در جنگ های مالی و آفریقای مرکزی نیز مشارکت داشته است. در این ویدیو شنیده می شود که پریگوژین، ملقب به سرآشپز پوتین، به زندانیان می گوید که قوانین سختگیرانه ای در خط مقدم نبرد برای آن ها در نظر گرفته شده است. همچنین از سخنان او چنین بر می آید که هیچ محدودیتی در مورد اینکه کدام یک از زندانیان می توانند از این بخشش مشروط استفاده کنند وجود ندارد: «ما در مورد کسانی که به خاطر جنایات جنسی زندانی شده بودند بسیار محتاط بودیم اما درک می کنیم که اشتباه رخ می دهد».

در ادامه رهبر گروه واگنر به سخت بودن شرایط در جنگ با اوکراین اشاره می کند و می گوید: «جنگ سختی است، شبیه جنگ چچن یا هیچ چیز دیگری نیست. ما دو و نیم برابر مهماتی که در استالینگراد استفاده شده، مهمات به کار برده ایم. گناه اول فرار است، هیچ کسی فرار نمی کند، عقب نشینی نمی کند و هیچ کس تسلیم نمی شود. در دوران آموزش، در مورد دو نارنجک به شما گفته خوهد شد که باید در هنگام دستگیری همراه خود داشته باشید. گناه دوم الکل و مواد مخدر است. در منظقه جنگی برای شش ماهی که در منطقه نبرد با ما خواهید بود. و سومین گناه غارت کردن است، از جمله تماس جنسی با زنان محلی، مردان یا هر چیزی که آنجاست. کمترین سنی که انتخاب می کنیم ۲۲ سال است، اگر جوانتر هستید به رضایتنامه ای از بستگان نزدیک نیاز دارید که نشان دهد با این موضوع مخالف نیستند. حداکثر سن ۵۰ سال است اما اگر قوی هستید، اینجا در مصاحبه ما تست های اصلی را می گیریم تا بفهمیم چقدر قوی هستید. توان فیزیکی خوب بسیار حیاتی است».

در ادامه پریگوژین می گوید که در صورت کشته شدن، این زندانیان مانند قهرمان دفن خواهند شد و در صورت فرار کردن به سرعت با شلیک گلوله به زندگی شان پایان داده می شود. پریگوژین در ادامه این ویدیو می گوید که در ماه ژوئن، اولین تیم ۴۰ نفره از زندانیانی که او از زندان سن پترزبورگ به اوکراین فرستاده به خندق های دشمن حمله کرده و با چاقو نیروهای دشمن را به قتل رسانده اند. در ادامه به زندانیان ۵ دقیقه وقت داده می شود تا در این مورد تصمیم گیری کنند. بر اساس قوانین قضایی روسیه، زندانیان نمی توانند در مقابل خدمات نظامی مشمول عفو شوند اما بر اساس گزارش روزنامه تایمز، دستکم ۱۰,۰۰۰ زندانی تا پیش از این برای جنگ در اوکراین استخدام شده اند.

منبع: روزیاتو

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.