روسیه باید به مراسم خاکسپاری ملکه انگلستان حمله اتمی می‌کرد!

یک کارشناس روس در یک برنامه تلویزیونی گفت روسیه باید به مراسم خاکسپاری ملکه انگلستان حمله اتمی می کرد.

به گزارش تازه‌نیوز، آندری گورولف، فرمانده نظامی و عضو دومای دولتی که به اتخاذ مواضع بسیار تند و افراطی شهرت دارد و به او عروسک آهنین ولادیمیر پوتین می گویند با اظهارات جدید خود همه را شوکه کرد.

به نقل از خبرآنلاین، میرور نوشته است این کارشناس نظامی تلویزیون روسیه در اظهارات هولناک خود گفته است که روسیه باید مراسم تشییع جنازه ملکه بریتانیا را بمباران هسته ای می کرد زیرا «بهترین آدم هایشان» در آنجا جمع بودند و از شر همه شان راحت می شدیم.

در مراسم خاکسپاری ملکه بریتانیا سوای از همه مقامات بلندپایه انگلیس تقریبا همه رهبران اصلی غرب – از جمله جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده، امانوئل مکرون، رئیس جمهور فرانسه، و جاستین ترودو، رئیس جمهور کانادا، حضور داشتند.

این مطالب را هم ببینید:

گورولف که میرور از او به عنوان تبلیغاتچی روس یاد کرده در ادامه گفته است پوتین باید با حمله هسته ای بریتانیا را به زمین های بایر مریخی تبدیل کند.

میرور نوشته است این ادعا به عنوان آخرین تهدید هولناک از کانال های دولتی پوتین، در بحبوحه تداوم شکست برای نیروهای مسلح او در اوکراین مطرح می شود. مسکو همچنین بریتانیا را به دلیل تحریک اقدامات غرب علیه کرملین مقصر دانسته است.

آندری گورولف، فرمانده نظامی و عضو دومای دولتی، ۵۴ ساله، گفت: تهدیدهای غرب برای همه پرسی برنامه ریزی شده برای پیوستن به روسیه در مناطق مورد حمله اوکراین باید به عنوان خط قرمز تلقی شود.

این ژنرال ذخیره که عضو کمیته دفاعی پارلمان روسیه است، در تلویزیون گفت: «اگر خطر واقعی برای خاک روسیه وجود داشته باشد، ما کاملاً حق استفاده از سلاح هسته‌ای را داریم. این اقدام باعث تحریک جنگ سراسری هسته ای نخواهد شد، زیرا ما از سلاح‌های هسته‌ای عملیاتی – نه استراتژیک – روی کالیبرها، اسکندرها و بمب‌ها در هواپیماها استفاده خواهیم کرد.

او سپس به ادعاهای غرب مبنی بر اینکه روسیه می تواند به اوکراین یا آلمان حمله کند، پاسخ داد.

گورولف گفت: «چرا باید اوکراین یا آلمان را بمباران کنیم؟ بریتانیا وجود دارد – ریشه همه شرارت ها بریتانیاست.

مجری اولگا اسکابیوا سپس به طرز تکان دهنده ای ادعا کرد که پوتین، “باید این کار را” در روز دوشنبه، روز مراسم خداحافظی ملکه الیزابت انجام می داد.

گورولف همچنین گفت وقتی روسیه بریتانیا را با استفاده از سلاح هسته ای تبدیل به زمین بایر مریخی کند دیگر ماده ۵ ناتو هم که مربوط به دفاع از امنیت دسته جمعی است کاربرد نخواهد داشت. او گفت اگر بریتانیا به تلی از خاک تبدیل شود این ماده ۵ ناتو به چه کاری خواهد آمد؟

دفاع از زمین بایر مریخ؟

” وی افزود: با محو شدن بریتانیا از روی زمین، هیچ کشور دیگری آنقدر شجاع نخواهد بود که روسیه را به چالش بکشد و گفت: «به شما اطمینان می‌دهم که همه آنها عقب‌نشینی خواهند کرد.

او افزوده است : ما از نیروهای هسته‌ای استراتژیک خود استفاده نخواهیم کرد، می‌توان آن‌ها را در ذخیره نگه داشت – به طوری که هیچ‌کس از آن سوی اقیانوس حتی فکری برای [اینجا به ما حمله کند] نداشته باشد.»

در این برنامه که یوگنی پوپوف مجری و نماینده دومای دولتی هم حضور داشته در اعتراض به او گفته است : فقط یادآوری می کنم که بریتانیا نیز یک کشور هسته ای است و آنها هم دارای سلاح هسته ای هستند.

با این حال، گورولف به او یادآوری کرد که بریتانیا فقط «۲۴۵ سلاح هسته‌ای» دارد – در مقایسه با روسیه که دارای بزرگترین انبار کلاهک هسته‌ای در جهان است – و بنابراین با یک «رویکرد هوشمندانه»، بریتانیا حرفی برای گفتن نخواهد داشت.

 

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.