دردسر سریال یاغی برای ستارگان تیم‌های ملی

علی پاکدامن، ملی‌پوش شمشیربازی درباره سریال یاغی صحبت کرد.

به گزارش تازه‌نیوز، علی پاکدامن، ملی‌پوش شمشیربازی که در مسابقات کشورهای اسلامی موفق به کسب مدال نقره شده است، درباره ساخت سریال یاغی و جلب شدن توجه جوانان به رشته کشتی گفت: من خودم از طرفداران پر و پا قرص این سریال هستم و واقعا از آن لذت بردم. به نظرم بهترین کار را کردند که برای کشتی سریال ساختند. من خودم که ورزشکار رشته دیگری هستم وقتی مسابقات کشتی برگزار می‌شو با هیجان و لذت نگاه می‌کنم و خونم به جوش می‌آید. تمرینات کشتی را دیده‌ام و واقعا عشق می‌کنم.

این مطالب را هم ببینید:

به نقل از خبرآنلاین، او در خصوص اینکه چقدر بازی‌های این سریال و صحنه‌های کشتی طبیعی است گفت: من قشنگ انگار کشتی واقعی می‌بینم. البته خب درست است که کمی فیلم و قاطی آن است. مثل سریال‌های بوکسی که خارج می‌سازند و صحنه‌های اکشن دارند. در فیلم تروی هم یک سکانش شمشیربازی دارد خب همین رشته ماست و ۹ مربی بردند که به آن‌ها آموزش بدهند و حرکات ما را انجام می‌دهند و یک سری اکشن هم دارد. یاغی واقعا سریال خوبی است و همین بهتر که درباره کشتی ساختند.

پاکدامن در ادامه در خصوص مشکلات خاص این سریال برای شمشیربازها گفت: همیشه به ایران که برمی‌گردیم ما را در فرودگاه می‌گردند ولی با توجه به سریال یاغی احتمالا از سری بعد سخت‌گیری بیشتر شود. اما ما این‌کاره نیستیم و نه بهمن‌خان داریم، نه طلا و رحمان. ما اصلا این‌کاره نیستیم. فکر کنم از این سری خودمان را هم داخل دستگاه ایکس‌ری ببرند!

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.