مهران مدیری دستمزد دورهمی را دریافت کرده و صداوسیما مالک برنامه است!

تهیه کننده برنامه دورهمی به اظهارات اخیر مهران مدیری درباره پخش این برنامه واکنش نشان داد.

به گزارش تازه‌نیوز، به نقل از باشگاه خبرنگاران، ناصر قدیر کاشانی تهیه کننده برنامه دورهمی  به سوالاتی درباره آخرین وضعیت این برنامه و اظهارات مهران مدیری درخصوص پخش یا عدم پخش آن پاسخ داد که در ادامه می‌خوانید.
در همین ارتباط:
 با توجه به فرارسیدن ایام پایانی ماه صفر درباره وضعیت برنامه دورهمی توضیح دهید؟
تهیه کننده برنامه دورهمی: همانطور که مطلع هستید سری پنجم از برنامه دورهمی در ۱۲۵ قسمت تولید شده است. از قسمت سی و چهارم به بعد ما از حضور چهره‌های برتر در مسابقه استفاده کردیم که برنامه جذاب‌تر باشد و شکل دورهمی‌های قبل حفظ شود؛ خدا را شکر برنامه بسیار جذاب‌تر شد و مورد توجه و استقبال بیشتر بینندگان قرار گرفت.
تولید سری پنجم دورهمی دوماه پیش تمام شد و همه برنامه‌ها تحویل سازمان صدا و سیما شده است. تا قبل از ایام محرم ۸۰ قسمت از آن پخش شده و آن طور که اطلاع دارم سازمان صدا وسیما تصمیم دارد ۴۵ قسمت باقی مانده را بعد از ماه صفر پخش کند و تا عید نوروز ادامه داشته باشد.
  اخیرا صحبت‌هایی از قول آقای مهران مدیری در خصوص پخش برنامه دورهمی مطرح شده است؛ لطفا در این باره توضیح دهید؟
تهیه کننده برنامه دورهمی: مالکیت اینگونه برنامه‌ها متعلق به سازمان صدا و سیماست و روال قرارداد با سازمان هم به این صورت است که سازمان وجه تولید برنامه را پرداخت و تهیه کننده آن را تولید می‌کند، سپس برنامه تحویل سازمان می‌شود؛ در نهایت تصمیم گیرنده درباره پخش یا عدم پخش برنامه، سازمان صدا و سیماست.
همانطور که گفتم ما ۱۲۰ برنامه تولید کردیم و ۲ ماه پیش قسمت‌های پایانی را هم تحویل سازمان دادیم. در حال حاضر مالکیت و تصمیم پخش برنامه در اختیار سازمان صدا و سیماست و نظر آقای مدیری نظر شخصی است و طبق قراردادی که ما با سازمان داریم نمی‌توانیم چنین تصمیمی را بگیریم و به سازمان چیزی را تکلیف کنیم.
 ظاهرا آقای مدیری برای اجرا و کارگردانی این برنامه چندین میلیارد دستمزد دریافت کرده، درباره قرارداد اجرا و کارگردانی و مبلغ دستمزد میلیاردی او اطلاعاتی دارید که در اختیار ما قرار دهید؟
تهیه کننده برنامه دورهمی: در حال حاضر پرداختی‌ها بابت فیلم و سریال و اجرای برنامه‌هایی شاخص توسط افراد شاخص مثل آقای مدیری همین حدود و با همین مبالغ است، البته وی دستمزدش بابت تولید برنامه دورهمی سری پنجم را به طور کامل دریافت کرده و مطالبه‌ای از تهیه کننده یا سازمان صدا و سیما برای دورهمی ندارد.
۱ نظر
  1. حی

    بالاخره دم خروس ایشان بیرون زد ومعلوم شد این همه شو ولودگی سیاسی بادستمزدهای میلیاردی بیان شده است

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.