خانواده مهسا امینی را به مجلس دعوت می‌کنیم

رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس گفت: در صورت نیاز از خانواده مهسا امینی دعوت می کنیم تا در کمیسیون قضایی مجلس حضور پیدا کنند.

به گزارش تازه‌نیوز، موسی غضنفرآبادی رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی با اشاره به ورود این کمیسیون به ماجرای فوت مهسا امینی، اظهار داشت: کمیسیون قضایی مجلس پیگیر موضوع خانم امینی نیز است و از نیروی انتظامی و پزشکی قانونی درخواست داشتیم تا  حضور در کمیسیون توضیحات مربوطه را ارائه دهند.

به نقل از تسنیم، وی افزود: در صورت نیاز از خانواده مهسا امینی دعوت می کنیم تا در کمیسیون قضایی مجلس حضور پیدا کنند و اسناد فوت خانم امینی را در حضور خانواده وی بررسی شود. مشکلی در این مورد وجود ندارد اما فکر می‌کنم که موضوع جنبه عمومی پیدا کرده است.

رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس گفت: البته ما گلایه‌هایی نیز داریم بر اساس آنچه که در برخی سایت‌ها دیده‌ام اگر بنابر آن است که مجلس و قوه قضاییه موضوع را پیگیری کنند، اظهار نظر پیش از انجام پیگیری‌های نهاد از سوی خانواده امینی اقدام درستی نیست بلکه باید صبر کنند تا اظهار نظر نهادهای رسمی صورت بگیرد.

این مطالب را هم ببینید:

غضنفرآبادی تاکید کرد: اگر پیگیری موضوع را به دستگاه قضا و مجلس واگذار کرده‌اند، بینی و بین‌الله ما موضوع را پیگیری خواهیم کرد و تا به حال نیز من به عنوان یک قاضی نشان داده‌ام که هیچ جناح و موضوع دیگری در برابر حقوق مردم برای من اهمیتی ندارد؛ نظر مقام معظم رهبری نیز این است که حق مردم مهم است. بنابراین ما با کمال صراحت و شهامت هر آنچه که اتفاق افتاده باشد را اعلام می‌کنیم.

۱ نظر
  1. تتلو

    به گفته خیلی ها از مهمانان برنامه های تلویزیونی مجلس شورای اسلامی هیچ کاره است نه قانونش مورد قبول است و نه در رأس امور است قانون در جای دیگر نوشته و ابلاغ می شود. مجلس شورای اسلامی ول معطل است باید حذف شود برید خانه 🏠 حرفه اضافه نباشد بچه های کلاس اول دبستان

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.