خودنمایی آقای داماد با موتور باعث شکستن استخوانش شد! +تصاویر و ویدئو

یک تازه داماد ایتالیایی تصمیم می گیرد با شیرین کاری مبتکرانه ای سوار بر موتور به استقبال عروس خود رود. اما همه چیز آنطور که او انتظار داشت پیش نمی رود.

به گزارش تازه‌نیوز، یک تازه داماد ایتالیایی پس از تلاش برای خودنمایی با موتور در مراسم عروسی، دچار شکستگی استخوان ترقوه شد. در این مراسم عروس با پرچم شطرنجی منتظر ورود دراماتیک همسرش بود که او سُر خورد و از موتور پرت شد.ویدیوی منتشر شده، عروس سفیدپوش هیجان زده را نشان می دهد که در کنار جاده ای در پارما ایتالیا منتظر داماد است. میهمانان با دوربین های موبایل روشن در دست منتظرند که این لحظه به یادماندنی را ثبت کنند. اما هیچ کدام از آنها نمی دانند که این لحظه به یادماندنی خاطره ای دردناک را برای داماد رقم خواهد زد.

واژگونی موتور داماد ایتالیایی

تازه داماد سوار بر موتور از پیچ جاده می گذرد و بوق موتور خود را با هیجان به صدا در می آورد. ناگهان داماد بدشانس کنترل خود را از دست می دهد و از موتور پرت می شود. موتور به سمت دیگری می رود و داماد به پرواز در می آید. او به زمین کوبیده شده و در حالت نشسته روی جاده متوقف می شود. مهمانان که در حال تماشای او هستند با وحشت فریاد می زنند و به کمک او می شتابند. برخی از مهمانان به وضوح شوکه شده اند و نمی دانند که باید چه واکنشی نشان دهند.داماد آسیب دیده به بیمارستان منتقل شد و در آنجا به دلیل شکستگی استخوان ترقوه تحت درمان قرار گرفت.

واژگونی موتور داماد خودنما

همچنین سرش احتیاج به چند بخیه داشت. عکس هایی که تازه داماد را در حالی که همسرش با لباس عروسی بر تن، در کنارش است را نشان می داد، کاملا گویای حال او بود. ظاهرا به هم خوردن نمایش او بیشتر از درد شکستن استخوانش ناراحت کننده بود. او تحت مراقبت های پزشکی قرار گرفت و توانست به مراسم عروسی خود بازگردد.

منبع: روزیاتو

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.