سکته در بازار ارز؛ دلار از نفس افتاد

نرخ دلار چند روزی است که در یک محدوده خاص معامله می شود و حجم خرید و فروش ها به شدت کاهش پیدا کرده است.

به گزارش تازه‌نیوز، بررسی هسته مرکزی بازار ارز تهران در روزهای اخیر نشان می دهد که قیمت دلار از نفس افتاده و دچار سکته شده است.‌نرخ دلار چند روزی است که در یک محدوده خاص معامله می شود و حجم خرید و فروش ها به شدت کاهش پیدا کرده است. قیمت دلار روز گذشته در محدوده ۳۱ هزار و ۵۰۰ تومان به فروش رسید.

اثر تجمعات تهران در بازار دلار

به نقل از اکوایران، به نظر می رسد تجمعات تهران موجب شده بازیگران ارزی با احتیاط بیشتری در موقعیت خرید و فروش قرار بگیرند.

و در سوی دیگر، هراس دارند که بازارساز در وضعیت کنونی به اندازه ای میزان عرضه خود را بالا ببرد که در صورت خرید ارز دچار ضرر سنگین شوند.

قیمت دلار به بن بست رسید

دیروز دلار در هرات و سلیمانیه هم به بن بست رسید و نسبت به روز چهارشنبه ثابت ماند.

نرخ دلار در بازار هرات روز گذشته در محدوده ۳۱ هزار و ۱۵۰ تومان معامله شد و در سلیمانیه ۳۱ هزار و ۷۵۰ تومان به فروش رسید.

این مطالب را هم ببینید:

قیمت درهم پیشتاز بازار

نرخ حواله درهم دیروز پیشتاز بازار بود و به سمت بالا رفت. قیمت درهم روز گذشته در محدوده ۸ هزارو ۷۵۰ تومان مبادله شد که نسبت به عصر چهارشنبه تقریبا ۸۰ تومان بالاتر بود.

عقب نشینی قیمت اونس طلا

قیمت اونس طلا دیروز نزدیک به ۲ دلار عقب نشینی کرد و در محدوده ۱۶۶۶دلار قرار گرفت.

پیشروی قیمت‌ سکه و طلا

اما در بازار داخلی ایران قیمت طلا ۱۸ عیار رشد کرد. طلا ۱۸ عیار روز پنجشنبه با قیمت ۱ میلیون و ۳۲۸ هزار و ۶۰۰ تومان به فروش رسید. این قیمت در مقایسه با روز چهارشنبه ۶ هزار و ۲۰۰ تومان رشد را نشان می دهد.

قیمت سکه هم روز چهارشنبه در محدوده ۱۴ میلیون و ۱۰۰ تا ۱۴ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان به فروش رسید اما در بازار روز پنجشنبه به بالای مرز مقاومتی ۱۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان رسید و نزدیک محدوده ۱۴ میلیون و ۳۰۰هزار تومان معامله شد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.