خبر جدید وزیر درباره پرداخت پاداش بازنشستگان و اجرای رتبه‌بندی معلمان

وزیر آموزش و پرورش گفت: هر چند از ۱۴ فروردین‌ماه امسال کلاس‌ها به‌طور حضوری برگزار شد، اما جشن بازگشایی مدارس را در سال تحصیلی جدید بعد از دو سال توقف به دلیل شیوع کرونا برگزار می‌کنیم.

به گزارش تازه‌نیوز، یوسف نوری، وزیر آموزش و پروش در خصوص ادامه روند اجرای طرح رتبه بندی معلمان خاطرنشان کرد: طرح رتبه بندی معلمان در حال انجام است و این امر شامل تعدادی از همکاران طرح مهرآفرین نشده بود که به دنبال این هستیم تا مشکل آنان برطرف شود؛ در این زمینه آزمون برگزار خواهد شد تا وضعیت استخدامی آنها تثبیت شود و دیگر مشکلی نداشته باشند.

رتبه‌بندی معلمان طرح مهرآفرین انجام می‌شود؟

به نقل از فردای اقتصاد، وی ادامه داد: در خصوص رتبه‌بندی معلمان طرح مهرآفرین نیز دنبال این هستیم که راهی پیدا کنیم تا آنان همچون سایر همکاران از طرح رتبه بندی بهره‌مند شوند و در این راستا جلساتی در حال برگزاری است.

پرداخت پاداش بازنشستگان چه شد؟

وزیر آموزش و پرورش در ارتباط با پرداخت پاداش بازنشستگان تصریح کرد: بخشی از پاداش بازنشستگان واریز شده و در خصوص مابقی نیز جلسه‌ای با معاون اول رئیس‌جمهور داشتیم و نامه‌ای تقدیم شد که اعتبارات جهت پرداخت به بازنشستگان تأمین شود.

5 نظر
  1. معلم

    بعد از یک سال و پایین امدن ارزش پول تازه وزیر میگه دنبال تامین اعتبار هستیم ، در این اموزش و پرورش باید گل بگیرن

  2. عباس

    وزیر نوری دروغ می‌گوید هم اینک در روز رحلت پیامبر ص هستیم هنوز ریالی برای ما بازنشستگان مهر 1400واریز نگشته است ضمنا پرداخت پاداش بصورت قسطی آنهم فقط20درصد بعد از یکسال بازنشستگی برای دولت و وزارت آموزش‌و‌پرورش شرم آور و خجالت آور خواهد بود….

  3. خانم‌ فرهنگی

    سلام
    چرا وزیر دروغ میگه آخه کدوم بخش از پاداش واریز شده !!! خدا رو خوش نمیاد ، در درگاه خداوند چرا دروغ

  4. معلم بازنشسته

    باباخواهشن دیگه دروغ نگید. بخدا ازبس دروغ شنیدیم. دیگه خسته شدیم. کدام بخش ازپاداش واریزشده؟!!! نکنه جناب وزیرخواب می‌دیده!!

  5. مسلم امیری

    با سلام…
    این جناب وزیر مزاح میفرمایند پاداشی هم اگر در کار بوده پشت پرده برای تعدادی از مستخدمین طراز یک نور چشمی بوده ….. واقعا که!!! حتی حرفی از پاداش و حق معلم طی این یکسال از وزیر محترم نشنیدیم….

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.