پاری سن ژرمن صفر – مارسی یک/ شاگردان «بوآس» برنده دربی جنجالی «لکلاسیکو» شدند

۲ تیم فوتبال پاری سن ژرمن و مارسی در چارچوب هفته سوم مسابقات لیگ فوتبال فرانسه به مصاف هم رفتند.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از باشگاه خبرنگاران، تیم‌های فوتبال پاری سن ژرمن و مارسی در آخرین بازی از هفته سوم لیگ فوتبال فرانسه (لوشامپیونه) از ساعت ۲۳:۳۰ یکشنبه به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود مارسی به پایان رسید.

در این بازی خشونت به اوج خود رسید و داور ۱۴ بار با کارت زرد و ۵ مرتبه با کارت قرمز بازیکنان را جریمه کرد.

این بازی از همان ابتدا با خشونت شروع شد و در دقیقه ۷ “هیروکی ساکای” بازیکن مارسی اولین کارت زرد بازی را به نام خود ثبت کرد. “پایت”، “گوئیه”، “گونزالس”، “لوپز”، “بندتو” و “استرومن” بازیکنانی از تیم مارسی بودند که با کارت زرد داور جریمه شدند.

نیمار، “فلورنزی”، “برنات”، “پارادس” و “دیماریا” هم اخطاری‌های پاریسی‌ها بودند.

دربی لکلاسیکو را پاریسی‌ها بهتر آغاز کردند و چندین مرتبه دروازه حریف خود را تهدید کردند، اما این حملات حاصلی برای پاریسی‌ها نداشت. در دقیقه ۳۱ “تائووین” برای مارسی گلزنی کرد تا تنها شوت درون چارچوب این تیم به گل تبدیل شود.

در نیمه دوم تلاش پاری سن ژرمن برای گلزنی بیشتر شد تا این که در دقیقه ۶۱ یک گل به ثمر رساندند، اما داور آن را مردود اعلام کرد. ۲ دقیقه بعد نوبت به شاگردان “بوآس” رسید تا گلزنی کنند که این گل هم از نظر داور پذیرفته نبود.

از دقیقه هفتم وقت‌های اضافی نیمه دوم نوبت به اخراجی‌های بازی رسید. “کورزاوا” مدافع پاریسی‌ها در دقیقه ۹۷ اولین اخراجی این مسابقه بود. پس از او نوبت به اخراج “آماوی” و “بندتو” از مارسی رسید. البته “بندتو” به دلیل دریافت کارت زرد دوم اخراج شد. “پارادس” هافبک پاری سن ژرمن هم در دقیقه ۹۸ پس از دریافت کارت زرد دوم از زمین مسابقه اخراج شد و نیمار جونیور ستاره پاریسی‌ها هم آخرین اخراجی بازی بود.

در نهایت این دربی جنجالی با همان گل نیمه اول به سود شاگردان “بوآس” به پایان رسید تا “توخل” (سرمربی پاری سن ژرمن) دومین شکست این فصل خود را تجربه کند.

پس از پایان هفته سوم لوشامپیونه، تیم‌های رن، موناکو و لیل با ۷ امتیاز به طور مشترک در رده نخست جدول ایستاده اند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.