ماجرای جمع‌آوری بیلبوردهای شهاب حسینی از سطح شهر و واکنش او

بعد از جمع‌آوری بیلبوردهای تبلیغاتی با تصاویری از علی کریمی و علی دایی، نوبت به شهاب حسینی رسید.

به گزارش تازه‌نیوز به نقل از اعتماد، پنج‌شنبه هفته گذشته بود که در خبرها اعلام شد شهرداری تهران به مجری تبلیغات موبایل۱۴۰ دستور داده بیلبوردهای علی دایی از سطح شهر جمع‌آوری شود. این اتفاق بعد از واکنش علی دایی به ماجرای مرگ مهسا امینی رخ داد.

با ادامه واکنش هنرمندان و سلبریتی‌ها به فاجعه مرگ مهسا امینی در صفحات شخصی‌شان حالا نوبت به شهاب حسینی رسیده تا دستور جمع‌آوری بیلبوردها با تصویر این بازیگر مطرح سینمای ایران بعد از واکنش او به ماجرای مرگ مهسا امینی صادر شود.

شنیده‌ها حکایت از آن دارد که دستور جمع‌آوری بیلبوردهای تبلیغات سریال «پوست شیر» با چهره شهاب حسینی صادر شده است. شهاب حسینی به عنوان بازیگر در کنار هادی حجازی‌فر و پانته‌آ بهرام در این سریال شبکه نمایش خانگی حضور دارد.

شهاب حسینی در واکنش به این اتفاق نوشت: خبر پایین کشیده‌شدن عکس‌هایم را از بیلبوردهای سریال پوست شیر که شنیدم، خبر پایین آوردن بیلبوردهای فیلم شین که تهیه‌کننده آن هستم را وقتی شنیدم، خدای مهربانم را از صمیم قلب شکر کردم بابت این‌که بالاخره اعتقادات قلبی‌ام و عشقم به خدا و رسول و اهل‌بیتش، که بذر آن را پدرم با نان حلال معلمی در کشتزار جانم پاشید، از دایره مصادره به مطلوب شما که اساسا همه‌چیز را به نفع خود مصادره به مطلوب می‌کنید خارج شد و خداوند چنین آبروی مشتاقانش را حفظ می‌کند. در کنار این مردم باغیرت و شریف که خود را قطره‌ای از دریای آنان می‌دانم، حال به‌عنوان یک ایرانی مسلمان حق حقیقی مردمم را در برخورداری از آن‌چه به واقع شایسته شرافت آن‌هاست از شما مطالبه می‌کنم و برای احقاق حق‌شان با جان و دل در کنارشان خواهم بود. گر تیغ بارد بر کوی آن ماه/ گردن نهادیم الحکم لله.

پست شهاب حسینی حذف بیلبورد

7 نظر
  1. مریم

    دهنت رو آب بکش بعد اسم اسلام و پیامبرش رو ببر. شما بابت گرین کارت همه چیز رو یکجا فروختید

    1. تفکر

      ن تو مسلمونی،ک همه رو کافر میبینی،هرکی گرین کارت داره میلمون نیست؟خوبه جای خدا ننشستی…

  2. ح

    نان پدر حلالت ای آزاده مرد

  3. علی

    سلام نمیدونم چرا این دوستان به اندازه یک فرد عادی نمیخوان بفهمند که دارن تو زمین کی بازی میکنند اینها دیگه به اندازه یک انسان معمولی درک ندارند، نمیتونند تجزیه تحلیل کنند، متوجه نیستند! مردم هیچ گاه این رفتار واظهارنظر غلت ودشمن شاد کن اونها رو قبول ندارند، روز یکشنبه با اون راهپیمایی باید اینو فهمونده باشند. این عزیزان وقتی می گویند مردمم ، مردمم ،مردم اینها رو نشون جامعه بدید، اینها میخوان کنار مردمشون باشند. مردم اینها کیا هستند ؟لابد همون هایی که باعث حرج مرج توجامعه شدند، کلی خسارت مالی وجانی گذاشتند رو دست نظام، چادر از سر ناموس ملت کشیدند، گلوی مدافع امنیت جامعه را بریدند ، وداعشی وار به آنها حمله کردند. افرادی که اینقدر هزینه برای نظام درست کردند لابد مردم پژمان وعلی مهران علی و….هستند!!!!؟؟؟

    1. رضاییان

      تو چقدر پول گرفتی

  4. بی واسطه

    شهاب جان تکلیفت رو مشخص اول که جایزت رو تقدیم به امام زمان کردی دیدی کسانی که دایه دار اسلام هستند تحویلت نگرفتن و جامعه بازیگرها هم تو رو طرد کردن ، اسلام برات صرف نکرد حالا صرف نظر از آشوبی که راه افتاد و افراد صالح بی گناه کشته شدند چطور از احقاق حق مردم حرف میزنی و جان انسانهای بی گناه که با گرای امثال تو و مهران مدیری از دست رفته اصل مهم نیست و حق دختر هنجارشکنی که بهانه ای ب ای دشمن برای امثال شما مهم شده ! چند فروختید شرافتتان را ؟!!!

    1. پارسا

      ای کاش میشد حرفای شما هارو بیلبورد کرد تو شهرو همه بخونن تا اینا با پول ملت معروف شدن حالا دم از حمایت مردم میزنن کدوم مردم واقفا ای کاش جمع کنن برن همه شون از همشون سیریم

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.