علی دایی: به جای برخورد با مردم ایران مشکلاتشان را حل کنید

دایی نوشت: آن‌هایی که دم از آرمان‌ها می‌زنند، آیا می‌دانند که این آرمان‌ها فقر، فساد، اختلاس نبوده و نمی‌باشد. خودمان را اصلاح کنیم.

به گزارش تازه‌نیوز، علی دایی، اسطوره فوتبال ایران در جدیدترین واکنش خود به اعتراضات در ماجرای مرگ مهسا امینی، دختر ۲۲ساله سقزی متن معناداری در اینستاگرام منتشر کرد.

علی دایی با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

وطنم ایران یعنی: ناموسم، پدر و مادرم، دخترانم و هموطنانم خواهران و برادران من هستند، مطمئنا تا ابد کنارشان می‌مانم. به جای برخورد با مردم ایران، مشکلاتشان را حل کنید.

آن‌هایی که دم از آرمان‌ها می‌زنند، آیا می‌دانند که این آرمان‌ها فقر، فساد، اختلاس نبوده و نمی‌باشد. خودمان را اصلاح کنیم.

پست دایی برای مهسا امینی

پست دایی برای مهسا امینی

7 نظر
  1. emad@gmail.com

    درسته ! آرمانهای ما مردم واقعی ایران، فساد و فحشا و فقر و اختلاس و … نبود ولی قطعاً این موارد نامبرده شده از مطالبات به حق مسئولان و مدیران و نمایندگان و فرماندهان و عامران و عاملان نظام حاکم است که هر روزمان با اخبار در مورد آن و ارتباط اینها با خلافکاریهای بزرگ میگذرد.

  2. نا شناس

    حاج اقا دایی سه قشر در این کشور فقیرند .اداره کننده گان کشور .ورزش کاران و دوستان هنر مند شما .که هی میبلعید و سیر هم نمیشوید واز قراردادهای چندین میلیاردی همکارانت حمایت می کنید .تا شماها هستید .حاکمان نه به فکر بیکاری.فقر فساد.وووونیستند .چون همیشه شما ها با لقت زدن به توپ طلبکارید و می گویید دل مردم را شاد می کنید با این پولهایی که به شما می دهند دل ما شاد نمی شود سرطان می گیرد من به نوبه خود شب و روز شما سه قشر را لعنت میکنم .که مملکت را شخم زدید.پنجاه ساله دارم کار می کنم خانه ندارم .دو جوان بیکار دارم شماها ادا در نیاورید .فقط ببلعید .

  3. محمد

    اقای علی دایی به نظرشما مشکل مردم ایران مهسا امینیه؟؟؟!!!! یااینکه تخریب اموال مردمه؟!!! مشکل مردم ایران برداشتن حجاب ازناموس مردم درخیابانه؟!!مشکل مردم ایران اتش زدند اموال مردم وباچاقوحمله کردن به مردم عادی ونیروهای امنیتی وکشتن بیگناها وشعارها ی مورددلخواه دیکتاتوران غرب ومزدوری وحلقه به گوشی دشمنان قسم خورده وشکست خورده ملت ایرانه؟؟!!! واقعا دردنیا اینچنین چیزی تحمل میشود ؟!! واقعا شما نمبینید چگونه هرروز همین دیکتاتوران غرب وامریکا چگونه مردم رادرخیابان هدف قرارمیدن بدون اینکه تخریب واغتشاشی باشد وهمه شاهدند واگراغتشاشی اینگونه انجام دهند چه خواهدشد .اینها مزدوران تحت فرمان دیکتاتوری عالمند نه معترض

  4. هوانورد

    یعنی تو میگی با همونهایی که وطنت ،ناموست، امنیت و آرامش مردمت را کف خیابون آتیش میزنن چکار کنن خوبه؟

  5. مهدی

    مرحومه مهسا امینی بهانه ای بود که ساخته شد برای اغتشاش و نا امنی در وطنم ایران
    مراقب پروژه ها برای شکست وطنم ایران باشیم.

  6. احمد

    سالاری
    ماشااله به غیرتت

  7. احد اسمعیلی گیگلو

    حرف حساب و درخواست قریب به اتفاق مردم، توقیف اموال اختلاس گران و مفسدان اقتصادی و تقسیم آن بین مردم است و بس ‼️ سایر افاضات از معده نه چندان شریف، تراوشات ذهن معیوب و افکار پوسیده است و بس ‼️

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.