فائزه هاشمی در جریان اعتراضات بازداشت شد

فائزه هاشمی در جریان اعتراضات خیابانی توسط یک نهاد امنیتی بازداشت شده است.

به گزارش تازه‌نیوز، تسنیم نوشت: شنیده ها حاکی است، فائزه هاشمی امشب به دلیل تحریک اغتشاشگران به اعتراضات خیابانی در منطقه شرق تهران، توسط یک نهاد امنیتی بازداشت شده است. این در حالی است که این تحریک‌‌ها در کشاندن معدود اغتشاشگران هم به خیایان‌ها ناکام بوده است.

رسانه های غربی و ضد ایرانی علیرغم پایان یافتن اعتراضات خیابانی همچنان در تلاش هستند که در فضای مجازی، فضای کشور را ملتهب نشان دهند و برای این منظور دست به دامن برخی چهره های مشهور شدند تا شاید بتوانند همچنان فضای اعتراضی را زنده نگه دارند.

پیش از این هم سابقه داشته که فائزه هاشمی به دلیل حضور مستقیم در برخی اغتشاش های خیابانی بازداشت شود.

۱ نظر
  1. حبیب

    ایشان یا داره میراث پدرش رو پاک می کنه و یا یادش رفته مسبب حجاب اجباری از همان همپالکی های خاندان ایشان بودند میرحسین رهنورد و روحانی کسانی بودند که با یاری و پشتوانه هاشمی رفسنجانی پدر ایشان حجاب اجباری را در این کشور پایه گذاری کردند مگر یادش رفته در زمان ریاست جمهوری پدرش یک زن حق نداشت یک تار مو از روسری بیرون داده باشه مگر یادش رفته رنگ مانتو می بایست قهوه ای سیاه و سورمه ای باشه وگرنه گشت کمیته و بعد هم گشت امر به معروف اون رو بازداشت و جریمه می کرد . همپالکی این خاندان اقای کرباسچی در مورد دختر هاشمی گفت کسی که زیاد حرف می زند نمی داند چه می گوید و فایزه زیاد حرف می زند

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.