یک مدیر دولتی به اتهام اخذ رشوه بازداشت شد

مدیر اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان جهرم به اتهام اخذ رشوه بازداشت شده است که پس از تفهیم اتهام هم اکنون با قرار تأمین قضایی در بازداشت به سر می برد.

به گزارش تازه‌نیوز، حجت الاسلام والمسلمین سیدکاظم موسوی از بازداشت مدیر اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان جهرم در راستای مبارزه قاطع با مفاسد اداری خبر داد و گفت: اتهام مدیر بازداشت شده اخذ رشوه است که پس از تفهیم اتهام هم اکنون با قرار تأمین قضایی در بازداشت به سر می برد.

به نقل از ایلنا، وی با بیان اینکه این اقدام در پی نظارت های مدون سربازان گمنام امام زمان (عج) انجام شده است گفت: تحقیقات تکمیلی در خصوص ابعاد مختلف و ارتباطات احتمالی متهم با نظارت مقام قضایی توسط ضابطین در حال انجام است.

رئیس کل دادگستری استان فارس با بیان اینکه تحقیقات و رسیدگی به این پرونده مطابق ماده ۳۰۸ قانون آیین دادرسی کیفری در صلاحیت دادسرا و دادگاه مرکز استان فارس است، اظهار داشت: مبارزه قاطع با مفاسد اقتصادی و اداری یکی از سیاست‌های اصلی قوه‌قضاییه است و مجموعه قضایی فارس نیز در همین راستا در خصوص مبارزه با فساد در کنار سایر نهادهای مسئول، عزم و اراده راسخ دارد.

بیشتر بخوانید:

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.