خشم دوباره ساپینتو با دیدن کارت قرمز! +ویدئو

ساپینتو، سرمربی استقلال اجازه نداد بازی با گل گهر در آرامش به پایان برسد.

به گزارش تازه‌نیوز، ظاهراً تقابل‌های قلعه نویی و تیم سابقش استقلال نمی‌تواند بدون حاشیه و جنجال باشد. در حالیکه به نظر می‌رسید بازی امروز دو تیم در کمال آرامش رو به پایان است ولی در دقیقه ۹۲ خطای مشکوک به پنالتی در محوطه جریمه گل گهر درگیری‌های کنار زمین را کلید زد.

نیمکت گل گهر که به شدت اعتقاد داشت پنالتی اشتباه است اعتراض شدیدی به داور داشت و از سوی دیگر نیمکت استقلال و ساپینتو هم مشغول اعتراض بودند ولی تصمیم داور مسابقه پنالتی منجر به گل دوم و برتری استقلال بود.

به نقل از ایلنا، با این حال تصمیم جنجالی داور مسابقه پنالتی برای استقلال نبود بلکه اخراج مستقیم ساپینتو بود که در این دقیقه از بازی تصمیم عجیبی بود. داور با اعلام کمک چهارمش به سمت سرمربی استقلال آمد و کارت قرمز را به او نشان داد و این تصمیم باعث شد ساپینتو از کوره در برود و به سمت داور حمله ور شود و اطرافیان به سختی مانع پیشروی او شدند.

ساپینتو به زحمت و با دخالت سایرین زمین بازی را ترک کرد و بعد از خروج از زمین هم به رفتارهای پرخاشگرانه خودش ادامه داد و مشتی به درب رختکن کوبید و اطرافیان از آسیب زدن به شیشه رختکن خبر می‌دهند.

با توجه به اینکه سرمربی استقلال پیش از این در بازی با ملوان رفتاری داشت که جنجال ساز شده بود و محرومیت تعلیقی که از این بابت داشت بعید نیست محرومیتی بیش از یک جلسه بابت کارت قرمزش در انتظارش باشد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.