حمله روزنامه ایران به علی کریمی و مهناز افشار: لایک‌های علی کریمی فیک است

روزنامه ایران نوشت: لایک های اینستاگرام علی کریمی فیک است و او از جادوی ربات‌ها برای برجسته کردن و چهره‌سازی خود به عنوان لیدر آشوب‌ها استفاده می‌کند.

به گزارش تازه‌نیوز، روزنامه ایران نوشت: بررسی‌ها و یافته‌های کاربران شبکه‌های اجتماعی نشان می‌دهد نقش روبات‌ها و لایک‌های فیک در برجسته‌سازی و آگراندیسمان کنش‌های غیرمعقول توئیتری علی کریمی فوتبالیست سابق تیم پرسپولیس به عنوان لیدر آشوب‌ها و اغتشاش‌ها قابل توجه بوده است.

مطابق این یافته‌ها، توئیت‌های ایلان ماسک، مالک شرکت‌های تسلا و اسپیس‌ایکس که یک چهره جهانی در حوزه فناوری و فضایی شناخته می‌شود، با ۱۰۰ میلیون فالوور، قریب به ۱۸۰ هزار لایک از کاربران شبکه‌های اجتماعی می‌گیرد؛ اما توئیت‌های علی کریمی که فقط ۷۰۰ هزار فالوور دارد و فقط برای ایرانی‌ها شناخته شده است، نزدیک به ۲۴۰ هزار لایک دریافت کرده است!

این واقعیت در کنار اینکه افزایش لایک‌ها، مربوط به روزهای اغتشاش است، نشان می‌دهد جادوگر سابق فوتبال ایران، در شبکه‌های اجتماعی هم از جادوی روبات‌ها برای برجسته کردن و چهره‌سازی خود به عنوان لیدر آشوب‌ها استفاده می‌کند.

در همین ارتباط:

روزنامه ایران هم‌چنین در مورد مهناز افشار نوشت: رفتارهای توأم با خشونت جریان‌های برانداز خارج‌نشین با مهناز افشار، بازیگر سابق سینما و تلویزیون در جریان تظاهرات ضدایرانی در آلمان، نشان داد پشت کردن سلبریتی‌ها به وطن، خوش‌عاقبت نخواهد بود.

درحالی که مهناز افشار در سال‌های گذشته ضمن کشف حجاب و حضور در رسانه‌های ضدایرانی فارسی‌زبان، تلاش کرده بود چهره یک سلبریتی جدا شده از وطن و وابسته به اپوزیسیون را از خود به نمایش بگذارد، برخوردهای خشن با او به مایه عبرت سایر سلبریتی‌هایی تبدیل شد که سعی داشتند با نادیده گرفتن واقعیات، از فضای احساسی به وجود آمده به نفع خود بهره‌برداری کنند.

این برخوردها نشان داد جریان‌های برانداز برای سلبریتی‌هایی که به وطن خود پشت کرده‌اند، تاریخ مصرف قائل هستند و پس از پایان این تاریخ مصرف، آنها را دور خواهند انداخت.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.