شوخی روسیه با ثروتمندترین فرد جهان: احسنت به ایلان ماسک جاسوس مرموز کرملین!

پس از طرح صلح ایلان ماسک و ایجاد یک نظرسنجی در توییتر درخصوص پایان دادن به جنگ با روسیه، دیمیتری مدودف، ایلان ماسک را به شوخی جاسوس مرموز کرملین خواند و او را با یکی از شخصیت‌های سریال معروف روسی که جاسوس بود، مقایسه کرد.

به گزارش تازه‌نیوز، دیمیتری مدودف، معاون رئیس شورای امنیت ملی روسیه و رئیس‌جمهوری پیشین این کشور شامگاه دوشنبه در توییترش به زبان انگلیسی نوشت: «احسنت ایلان ماسک! با این حال، این جاسوس مرموز پرده برداشت و فورا مستحق یک ترفیع جدید است. توییت بعدی او چیزی شبیه به این خواهد بود؛ اوکراین یک کشور ساختگی است. منتظریم… !»

به نقل از ایسنا، مدودف در کانال تلگرام خود به روسی به جای استفاده از “جاسوس مرموز”، ایلان ماسک، ثروتمندترین فرد جهان و مدیر اجرایی شرکت تسلا را با “اتو فون اشترلیتس”، شخصیت سریال تلویزیونی «لحظات هفده‌گانه بهاری» – سریال پربیننده روسی در ژانر جاسوسی – مقایسه کرد.

این مطالب را هم ببینید:

ایلان ماسک پیشنهاد صلح خود را روز دوشنبه در توییتر منتشر کرد و به روسیه پیشنهاد داد که همه پرسی جدید تحت نظارت سازمان ملل متحد در سرزمین‌های تازه تصاحب شده خود برگزار کند، در حالی که اوکراین رسما از ادعای خود درباره کریمه چشم پوشی کند، تامین آب شبه جزیره را تضمین کند و اوکراین کشوری بی‌طرف بماند.

این توییت باعث خشم اوکراینی‌ها شد و ولودیمیر زلنسکی، رئیس‌جمهوری اوکراین با نظرسنجی خود به آن پاسخ داد. زلنسکی در پاسخ در توییتی نوشت: «کدام “ایلان ماسک” را بیشتر دوست دارید؟» و دو گزینه ارائه کرد: ماسک حامی اوکراین یا ماسک حامی روسیه.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.