خبر جدید از نحوه و زمان اعمال افزایش حقوق کارمندان

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: هفته آینده لایحه دو فوریتی افزایش حقوق‌ها در مجلس بررسی خواهد شد.

به گزارش تازه‌نیوز، حمیدرضا حاجی بابایی درباره آخرین وضعیت بررسی لایحه افزایش حقوق‌ها در مجلس ، اظهار داشت: دولت لایحه متناسب سازی حقوق کارکنان مشمول قانون مدیریت خدمات کشوری، دانشگاه‌ها و بازنشستگان را با قید دو فوریت به مجلس فرستاده است.

به نقل از مهر، وی بیان کرد: بر اساس لایحه دولت، حقوق بازنشستگان ، شاغلان و مشمولان قانون مدیریت خدمات کشوری حدود یک میلیون تومان افزایش خواهد یافت.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این افزایش حقوق‌ها از دو و نیم تا ۲۰ درصد و به صورت پلکانی است. ۲۰ درصد شامل پایین‌ترین حقوق که پنج میلیون و ششصد هزار تومان است و دو نیم درصد شامل بالاترین حقوق است که امکان اعمال اصلاحاتی در این لایحه از سوی مجلس وجود دارد.

این مطالب را هم ببینید:

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: در صورت تصویب و قانونی شدن این لایحه، افزایش حقوق‌ها از ابتدای مهر ماه یعنی شش ماهه دوم سال اعمال خواهد شد.

وی تاکید کرد: یکشنبه آینده دو فوریت این طرح در صحن مجلس بررسی می‌شود و در صورت تصویب، دوشنبه و سه‌شنبه در کمیسیون برنامه و بودجه بررسی و گزارش نهایی کمیسیون روز چهارشنبه در دستور کار جلسه علنی مجلس قرار می‌گیرد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.