ریختن خون این دانشجوی دانشگاه شریف حلال است! +عکس

احسان در کنار سربازی کار هم می‌کرد. بیشتر در رشته‌های طراحی مکانیکی دستگاه کار می‌کرد و جزو معدود کسانی بود که شغلی که انتخاب می‌کرد با تحصیلاتش همخوانی داشت …

به گزارش تازه‌نیوز، همشهری‌آنلاین نوشت:  از نگاه داعشی ها دانشجوی شریف فقط اگر شعار علیه نظام بدهد، نخبه محسوب می‌شود! ‏ اگر مثل احسان قدبیگی که فارغ التحصیل شریف بود و توسط رژیم صهیونیستی ترور شده باشد خونش حلال است!

علی جهانگیری یکی از دوستان احسان قدبیگی که رفیق خوابگاه و دانشگاه او بوده است درباره آشنایی‌اش با احسان می‌گوید: «سال ۹۱ بود که من برق قبول شدم و احسان مکانیک می‌خواند. اما دو سه ماه بعد من تغییر رشته دادم و رشته مکانیک را انتخاب کردم. من درسم خوب بود و برای بچه‌ها رفع اشکال می‌کردم. یک روز دوست مشترک‌مان با احسان به اتاق ما آمد تا رفع اشکال کند و از همان زمان من وارد اکیپ ۶ نفره بچه‌های مکانیک شدم.»

از همان زمان دوستی‌هایمان شروع شد. سال ۹۴ با احسان هم‌اتاقی شدیم و تا پایان دانشگاه با هم بودم. بعد از درس هم من درس می‌خواندم و احسان در تهران سربازی می‌رفت، برای همین با هم همخانه شدیم و خانه‌ای در خیابان جیحون رهن کردیم تا بتوانیم به کارهایمان برسیم.»

این مطالب را هم ببینید:

احسان قدبیگی

او ادامه می‌دهد: «احسان در کنار سربازی کار هم می‌کرد. بیشتر در رشته‌های طراحی مکانیکی دستگاه کار می‌کرد و  جزو معدود کسانی بود که شغلی که انتخاب می‌کرد  با تحصیلاتش همخوانی داشت.»

جهانگیری می‌گوید: «او توانمند بود، برای همین وقتی در قم شرکتم به راه افتاد، از او خواستم به قم بیاید و با ما همراه شود. دو سال در وقت‌های آزادش به قم می‌آمد و آموزش آنلاین داشت و یک سال هم در قم ساکن شد و وقتی در وزارت دفاع در مصاحبه شرکت کرد و قبول شد به تهران برگشت. درست سه روز قبل از شهادتش به من پیام داد که برای بعد از تعطیلات یک قرار بگذاریم و همدیگر را ببینیم، اما اجل مهلت نداد و دیدار ما به قیامت افتاد.»

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.