ایلان ماسک معامله بزرگ را انجام می‌دهد!

ایلان ماسک پس از کلی دعوای حقوقی و انگ داشتن کاربرهای فیک به توئیتر اعلام کرد با همان شرایط اولیه قصد دارد این پلتفرم محبوب را بخرد.

به گزارش تازه‌نیوز، پس از چند ماه دعوا و طرح شکایت های حقوقی و اتهامات مختلف که منجر به افشاگری های بزرگ و شایعه پرداخت رشوه های کلان به گروهی از مدیران سابق توئیتر شد ، حالا ایلان ماسک اعلام کرده با همان شرایط اولیه قصد دارد توئیتر را به مبلغ ۴۴ میلیارد دلار بخرد و سهامداران عمده هم با شرایط فروش هر سهام به قیمت ۵۴ دلار به او موافقت کرده اند.

به نقل از خبرآنلاین، پس از رسانه‌ای شدن این خبر، ارزش سهام توییتر حدود ۱۲.۷ درصد افزایش یافت و در ساعاتی تا ۲۲ درصد افزایش هم اوج گرفت. در حالی که چند ماه قبل، ایلان ماسک اعلام کرده بود که از خرید توییتر منصرف شده است، حالا به این نتیجه رسیده است ، مالکیت بر توئیتر بر او که بزودی با تکمیل شبکه اینترنت ماهواره ای استارلینک ، به ارائه کننده انحصاری جدیدترین شبکه اینترنتی دنیا می شود ، کمک خواهد کرد.

این مطالب را هم ببینید:

حالا ایلان ماسک در نامه ای به سهامداران توئیتر اعلام کرده است که می خواهد با همان شرایط اولیه این پلتفرم محبوب را بخرد .یکی از سخنگویان توییتر تایید کرد که ایلان ماسک نامه‌ای برای ادامه انجام معامله به SEC ارسال کرده است و می‌خواهد توییتر را با قیمت هر سهم ۵۴.۲۰ دلار خریداری کند.

معامله توییتر با اتهام ایلان ماسک به یک چالش حقوقی تبدیل شد و سهامداران علیه او شکایت کردند. حالا گفته می شود تغییر موضع ایلان ماسک می تواند به این دلیل باشد که وکلایش اعتقاد دارند ادامه روند دادگاه به ضررش تمام خواهد شد و مالک تسلا بازنده این دعوای حقوقی خواهد شد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.