واکنش متفاوت کیهان به شعار «زن، زندگی، آزادی» و متلک به شهردار اسبق!

کیهان در سرمقاله خود به شعار «زن، زندگی، آزادی» و حامیان آن حمله کرد و این شعا را زاییده تفکر غربی‌ها، سلطنت طلبان و اصلاح طلبان معرفی کرد.

به گزارش تازه‌نیوز، روزنامه کیهان  در رابطه با شعار «زن، زندگی، آزادی» نوشت: افراطیون مدعی اصلاحات نیز به جماعت دروغگوی حامی شعار «زن، زندگی، آزادی» اضافه شده‌اند. این در حالی است که افکار عمومی هنوز ماجرای شهردار اسبق و نحوه قتل همسرش را فراموش نکرده است.

شعار دروغین «زن، زندگی، آزادی» نشان‌دهنده بغض و خشم دشمن از زنان ایرانی است. زنانی که یکی از بزرگ‌ترین ضربه‌ها را به تمدن غرب زده‌اند. دولت تروریست آمریکا و شبکه بین‌الملل صهیونیسم با مأیوس شدن از مقابله‌ نظامی و اقتصادی با ایران اسلامی، اینک بر تلاش تبلیغی و سیاسی خود افزوده‌ است. اما ملت ایران در آزمون‌های مختلف و از جمله جنگ ترکیبی اخیر دشمن در پوشش فریبنده دفاع از حقوق زنان، باز هم سربلند بیرون آمده و دشمن را بیش از پیش مأیوس و سرخورده کرد.

زنان فهیم و شریف ایران می‌دانند که پشت‌پرده پروژه مخالفت دشمن با حجاب چیزی نیست جز اجرای «بی‌حجابی اجباری»؛ آرزویی که دشمن تاکنون به گور برده و هیچ‌گاه آن را در ایران اسلامی به چشم نخواهد دید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.