کدام قابلیت واتس‌اپ مسدود می‌شود؟

واتساپ گرفتن اسکرین شات از پیام‌های View Once را مسدود می‌کند.

به گزارش تازه‌نیوز، به نظر می‌رسد اسکرین شات گرفتن در واتساپ سخت خواهد شد. واتساپ ظاهرا می‌خواهد به‌منظور افزایش امنیت پلتفرم خود و محافظت از اطلاعات شخصی کاربران، قابلیت اسکرین‌شات گرفتن یا فیلم گرفتن از پیام‌های ناپدیدشونده را مسدود کند‌.

مارک زاکربرگ مدیرعامل متا اخیرا اعلام کرده بود که قابلیت‌های امنیتی متنوعی برای واتساپ عرضه خواهد شد و حالا برخی از این قابلیت‌ها در حال تست شدن در نسخه ۲.۲۲.۲۲.۳ واتساپ‌هستند. در این نسخه، امکان اسکرین شات گرفتن یا فیلم گرفتن از پیام‌هایی به‌اصطلاح View once وجود نخواهد داشت. ‌

قابلیت واتس‌اپ اسکرین شات

به نقل از جماران، بنابراین اگر شما بخواهید پیام‌های ناپدیدشونده یا View Once را در واتساپ با ذخیره کنید، به شما هشدار داده خواهد شد که به خاطر مسایل امنیتی امکان اسکرین شات گرفتن از آن‌ها وجود نخواهد داشت. همانطور که گفته شد این قابلیت در حال تست شدن است.

با این حال، وب‌سایت WABetaInfo گزارش داده که همچنان امکان اسکرین شات گرفتن یا فیلم گرفتن از محتواهای View once واتساپ با استفاده از نرم‌افزارهای شخص‌ثالث وجود خواهد داشت. حتی با استفاده از یک گوشی یا تبلت دیگر نیز امکان عکس و فیلم گرفتن از این محتواها وجود خواهد داشت. در نسخه وب واتساپ نیز کاربران خواهند توانست با استفاده از برنامه‌های خاصی آن‌ها را ثبت و ضبط کنند.

هنوز مشخص نیست که این قابلیت چه زمانی برای همه کاربران عرضه خواهد شد و فعلا کاربران نسخه بتا به آن دسترسی دارند./ فارنت

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.