پیغام جدید کارلوس کیروش به فدراسیون فوتبال ایران

کارلوس کیروش به تهران برگشته است و در روزهای آتی نشست مهم و تازه ای با فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ خواهد داشت.

به گزارش تازه‌نیوز، سازمان لیگ برنامه بازی ها را تا هفته یازدهم تدوین کرده است و قرار است برای برگزاری بازی های هفته دوازدهم با کارلوس کیروش مشورتی داشته باشد.

به نقل از خبرورزشی، بر اساس خبرهای رسیده کارلوس کیروش از نحوه برنامه ریزی سازمان لیگ در تدوین بازی های لیگ برتر راضی به نظر می‌رسد و بعید به نظر می‌رسد با برگزاری بازی های هفته دوازدهم از جمله دیدار استقلال – پرسپولیس مخالفت کند.

کارلوس کیروش پیش از سفر به اتریش از سازمان لیگ درخواست کرد در ادامه برنامه بازی ها را به گونه ای تدوین کند که بازیکنان داخلی تحت فشار و در زمان های کم بازی نکنند؛ بر همین اساس بازی ها در ادامه در فاصله ۷ روز برگزار می‌شود. بر این اساس باید گفت پیش از جام جهانی دربی برگزار می‌شود.

هم چنین بحث جدیدی که در نشست فدراسیون فوتبال با کارلوس کیروش مطرح می‌شود انتخاب دستیار ایرانی است. فدراسیون فوتبال هم چنان پیگیر حضور جواد نکونام در کادر فنی تیم ملی است و کارلوس کیروش در پیام جدیدی که برای فدراسیون فوتبال ارسال کرده، گفته اگر فدراسیون فوتبال موفق به جلب رضایت جواد نکونام نشود، با همین کادر به دوحه می‌رود و منتظر می‌ماند تا در آینده جواد نکونام به کادر فنی تیم ملی ملحق شود.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.