قطر ۲۰۲۲ آخرین جام جهانی مسی خواهد بود؟

لیونل مسی، ستاره بزرگ فوتبال دنیا و آرژانتین، تایید کرد که جام جهانی 2022 قطر آخرین جام جهانی او خواهد بود.

به گزارش تازه‌نیوز، لیونل مسی در گفتگو با یک روزنامه آرژانتینی تایید کرد که جام جهانی قطر آخرین جام جهانی دوران فوتبالی او خواهد بود. به این ترتیب مشخص شد که ابرستاره آرژانتینی آماده می‌شود تا در سالهای آینده به دوران فوتبالی درخشان و پرافتخارش پایان دهد.

به نقل از ورزش‌سه، مسی در گفتگو با سباستین وینولو، روزنامه‌نگار آرژانتینی، با اشاره به اینکه در حال حاضر ۳۵ سال سن دارد گفت:” بله، قطر آخرین جام جهانی من خواهد بود. بدون شک. تصمیم من در این باره قطعی است”.

مسی در گذشته در چهار دوره جام جهانی حاضر بوده و در این رقابتها روی هم رفته ۶ گل به ثمر رسانده است. چهار گل از شش گل مسی در جام جهانی ۲۰۱۴ به ثمر رسیده که آرژانتین با هدایت او به فینال رسید اما در مقابل آلمان شکست خورد و از رسیدن به جام محروم شد.

لیونل مسی تا این لحظه برای تیم ملی آرژانتین ۱۶۴ بازی ملی انجام داده و ۹۰ گل به ثمر رسانده است. او پشت سر کریستیانو رونالدو و علی دایی، سومین گلزن برتر تاریخ فوتبال ملی در دنیا است. کریستیانو رونالدو ۱۱۷ گل ملی و علی دایی ۱۰۹ گل ملی در کارنامه دارد.

مسی پیش از این یک بار دیگر بازنشستگی خود از فوتبال ملی را اعلام کرده ولی دوباره به تیم ملی کشورش برگشت. بعد از شکست آلبی‌سلسته مقابل شیلی در فینال کوپا آمه‌ریکای ۲۰۱۶ مسی که به شدت عصبانی بود گفت از فوتبال ملی بازنشسته می‌شود. این تصمیم او اما برگشت و مسی از آن زمان تا امروز کاپیتان آرژانتین بوده است.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.