معشوقه پیکه: جرارد از من مثل شکیرا حکایت نمی‌کند!

مطبوعات پس از جدایی شکیرا و جرارد پیکه بر آنها فشار آورده اند تا در مورد رابطه و جزییات جدایی آنها چیزی دستگیرشان شود.

به گزارش تازه‌نیوز، طلاق پیکه و شکیرا و حضانت فرزندانشان موضوعی است که مورد توجه رسانه هاست. با این حال، از زمانی که رابطه مدافع میانی بارسلونا با کلارا چیا مارتی فاش شد، این زن ۲۳ ساله نیز در کانون توجه قرار گرفته است. کلارا از عشق جدیدش شکایت کرد. عشق جدید پیکه در سفرهای عاشقانه مختلفی دیده شده است زیرا این زوج توسط مطبوعات تحت تعقیب قرار گرفته اند و این باعث ایجاد مشاجره شدید بین این دو شده است. کلارا چیا ستاره بارسلونا را سرزنش کرد که مانند گذشته با شکیرا از او در برابر پاپاراتزی ها محافظت نکرده است.

معشوقه پیکه

 

پیکه و کلارا اخیرا در پاریس و همچنین در حال قدم زدن در خیابان های بارسلونا دیده شدند. آنها در حالی دیده شده اند که دست در دست هم گرفته بودند و شاد و خندان به نظر می رسیدند. چند روز پیش نیز هنگام ورود به پایتخت کاتالونیا از سفر خود به فرانسه در فرودگاه دیده شدند. این زن جوان پس از بازگشت به بارسلونا از رفتار پیکه شکایت کرد.

طبق گزارش روزنامه ها، پیکه احتمالاً با کلارا چیا مارتی در کازمِس (Kosmos) شرکتی که متعلق به پیکه، آشنا شده است. کلارا در دفتر روابط عمومی شرکت پیکه کار می کند و هنوز در حال تحصیل در این رشته است. پیکه و کلارا چیا مارتی در مراسمی که بیش از ۳,۰۰۰ نفر در آن حضور داشتند شرکت کردند و رفتار و حرکاتشان تماما ارتباطی که بین آن دو وجود دارد را بیان می کرد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.