مجری برنامه فوتبالی صداوسیما ممنوع‌التصویر شد!

برنامه «فوتبال یک» از روز پنجشنبه ـ ۱۴ مهر ماه ـ بعد از دو هفته تعطیلی با تغییر مجری بار دیگر به آنتن شبکه ورزش بازگشته است.

به گزارش تازه‌نیوز، ایسنا نوشت: برنامه «فوتبال یک» از روز پنجشنبه ـ ۱۴ مهر ماه ـ بعد از دو هفته تعطیلی با تغییر مجری بار دیگر به آنتن شبکه ورزش بازگشته است.

تغییری که بر اساس پیگیری های خبرنگار ایسنا، می تواند راه حلی موقتی باشد تا این برنامه با موضوع مسابقات لیگ یک، همچنان به ارتباطش با مخاطب علاقمند به فوتبال ادامه دهد.

تاکنون اظهارنظری رسمی در این زمینه از سوی مسوولان تلویزیون و همچنین شبکه ورزش منتشر نشده است.

مجتبی پوربخش که به عنوان مجری و تهیه‌کننده برنامه «فوتبال یک» شناخته می‌شود، در پی اظهاراتی درباره‌ی حوادث هفته های اخیر، از آنتن کنار گذاشته شد.

پس از این تصمیم، ابتدا از محمد سیانکی که بیشتر به عنوان گزارشگر مسابقات فوتبال شناخته می‌شود، به عنوان مجری جایگزین نام برده شد اما در نهایت با روی آنتن رفتن برنامه «فوتبال یک»، مشخص شد که سازندگان و شبکه فعلا به اجرای پوریا خسروی رضایت داده‌اند.

مجتبی پوربخش مجری گیلانی صداوسیماست که کارش را در شبکه باران شروع کرده بود. پوریا خسروی هم فوتبالیست نهاوندی و گوینده و مجری صداوسیمای مرکز همدان است.

پخش برنامه «فوتبال یک» که به صورت هفتگی روزهای پنجشنبه روی آنتن می‌رود، بعد از دو هفته توقف با تغییر مجری از سر گرفته شده است.

برنامه «فوتبال یک» روزهای پنجشنبه ساعت ۱۳ ظهر به مدت دو ساعت زنده از شبکه ورزش سیما پخش می شود.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.