درخواست عاجزانه یک کارگردان زن از مردم!

کارگردان سینمای کشورمان، محدودیت‌های اعمال شده از سوی ستاد ملی کرونا را یک امر واجب برای شرایط کنونی کشور دانست و تاکید کرد با این‌کار، جان سالمندان و اعضای خانواده را که بی‌گناه وارد پروسه بیماری می‌شوند، حفظ خواهیم کرد.

به گزارش تازه‌نیوز، پوران درخشنده کارگردان سرشناس کشورمان گفت: «رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ارتباط با کرونا را باید از دو سو نگاه کرد؛ در وهله اول خودمان را ایمن نگه می‌داریم و از سوی دیگر کمک می‌کنیم به اطرافیان‌مان که مبتلا نشوند. وقتی خانواده و یا افراد سالمند را نگاه می‌کنیم، خیلی بی‌گناه وارد پروسه بیماری کرونا می‌شوند که هیچ‌کاری نمی‌شود برای آن‌ها کرد؛ به دلیل این‌که برخی از آن‌ها دارای بیماری‌های زمینه‌ای هم هستند.»

وی با اشاره به محدودیت‌های سراسری گفت: تا زمانی که کرونا در کشورمان تاخت و تاز می‌کند، باید این محدودیت‌ها هم با جدیت تمام دنبال شود. حتی بلند مدت بودن این طرح و اجرای آن تا پایان سال برای کاهش میزان مرگ و میر ناشی از شیوع کرونا ضروری است.
ما یک زندگی اجتماعی داریم و نمی‌توانیم در جامعه به صورت تک بعدی حضور داشته باشیم، پس باید به آن‌چه که زندگی اجتماعی حکم می‌کند، احترام بگذاریم.

رعایت پروتکل‌های بهداشتی، کاهش سفر و کاهش تجمعات خانوادگی با میزان مرگ و میر ناشی از کرونا ار تباط مستقیم دارد، پس تنها راه‌حل ممکن در جهت کاهش تلفات ناشی از کرونا جدی گرفتن محدودیت‌ها و الزامات بهداشتی توسط مردم است.

جامعه‌ ما هم در فشار اقتصادی است هم فشار ناشی از کرونا، در نتیجه باید روح تازه‌ای بر جان جامعه دمیده شود و این موضوع ممکن نمی‌شود مگر با هنر… برای بازگشت هنر به جامعه و زندگی عادی هم باید به محدودیت‌های اعمال شده احترام بگذاریم.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.