اینستاگرام برای همیشه زندانی شد؟ +عکس

روزنامه سازندگی عکس جلد و تیتر اصلی خود را به این خبر اختصاص داده است که فیلترینگ اینستاگرام حذف نخواهد شد و بنای دولتی ها جایگزینی روبیکا به جای اینستاگرام است.

به گزارش تازه‌نیوز، بنا بر ادعای روزنامه سازندگی، قرار است روبیکاجایگزین اینستاگرام شود و این پلتفرم و سوپراپ ایرانی باید خود را برای یک جهش بزرگ آماده کند. این روزنامه در توضیح این خبر نوشته است: این جمله جدیدی نیست که خیلی از پلتفرم‌های داخلی به مراتب بهتر از نمونه‌های خارجی‌اند و قابلیت‌های بهتری دارند؛ اما راهبرد جدیدی است که جمهوری اسلامی پس از آغاز اعتراضات، آن را به کار گرفته است. به همین دلیل است که مقامات وزارت ارتباطات که باید در این روزها به فکر کار و کسب مردم باشند و از رفع فیلترینگ دفاع کنند، چندین بار با ادبیات مختلف مردم را تشویق می‌کنند تا از پلتفرم‌های خارجی به پلتفرم‌های داخلی کوچ کنند.

صفحه یک روزنامه سازندگی

خبرهای سازندگی حاکی از این است که روبیکا قرار است جای اینستاگرام را بگیرد و این پلتفرم و سوپراپ ایرانی باید خود را برای یک جهش بزرگ آماده کند. اما سوال این است که مردم، خاصه آنهایی که در پلتفرم‌های خارجی کسب و کاری راه انداخته‌اند میلی به این کوچ دارند یا نه؟

این روزنامه در ادامه خاطرنشان کرد پس از اعتراضات داخلی و فیلترینگ اینستاگرام، نه تنها بخشی از کسب و کار کوچک مردم که روی پلتفرم‌های خارجی سرمایه‌گذاری شده بود، حتی برخی از درآمدهای دولتی هم کاهش پیدا کرده است.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.