قتل وحشتناک ناموسی در کرمان؛ مرد جوان جان ۲ دختر را گرفت!

پلیس در تعقیب مرد جوانی است که به‌دلیل اختلافات خانوادگی دخترخاله‌اش و دختر دیگری را بعد از مراسم عروسی با شلیک گلوله به قتل رسانده و گریخته است.

به گزارش تازه‌نیوز، یک جنایت شنبه شب در شهرستان فاریاب در جنوب استان کرمان اتفاق افتاد. آن شب، عامل این جنایت که مردی جوان است همراه خانواده‌اش و تعدادی از اقوام برای شرکت در جشن عروسی به شهرستان رودبار جنوب رفته بودند. در حاشیه برگزاری جشن عروسی بود که مرد جوان در مورد دخترخاله‌اش و یکی دیگر از دختران فامیل دچار سوء‌ظن می‌شود. او گمان می‌کرد که آنها با فردی به‌طور مخفیانه در ارتباط هستند.

به نقل ازهمشهری، ، به همین دلیل آنها را از عروسی خارج کرده و تلاش می‌کند با خود به فاریاب برگرداند. مرد خشمگین ۲ دختر جوان را سوار بر خودرواش کرده با سرعت زیادی به‌سوی شهرستان‌شان به راه می‌افتد، اما پیش از رسیدن به مقصد، خودروی آنها به‌دلیل سرعت زیاد واژگون می‌شود. دقایقی پس از این حادثه مردم محلی تلاش می‌کنند تا به حادثه‌دیدگان کمک کنند، اما مرد جوان ناگهان اسلحه‌ای از جیبش بیرون آورده و با شلیک به‌سوی ۲دختر جوان، آنها را به قتل می‌رساند و می‌گریزد.

به ‌دنبال این جنایت، تحقیقات پلیس برای روشن شدن پشت پرده آن آغاز و مشخص شد که اختلافات خانوادگی، انگیزه اصلی قتل است. آنها همچنین موفق شدند هویت قاتل را به‌طور کامل شناسایی کنند، اما تاکنون تلاش‌ها برای دستگیری وی بی‌نتیجه مانده و مأموران در تعقیب متهم هستند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.