قتل در یک دعوای خانوادگی؛ رفتارهای مقتول عجیب بود!

مرد دکه‌دار که در جریان یک درگیری جان فامیل دور خود را گرفته بود، دستگیر شد و اسرار جنایت را فاش کرد.

به گزارش تازه‌نیوز، چهارشنبه گذشته گزارش مرگ پسری ۲۵ساله به قاضی محمد وهابی بازپرس جنایی تهران اعلام شد و او دستور تحقیقات در این‌باره را صادر کرد. پسر جوان توسط مرد دکه‌داری به نام آرش به قتل رسیده بود و با مشخص شدن هویت عامل درگیری مرگبار، نام وی در لیست افراد تحت تعقیب قرار گرفت و مأموران وقتی برای بازداشت وی به خانه‌اش رفتند متوجه شدند که پس از درگیری فراری شده است. در این شرایط ردیابی‌ها برای شناسایی مخفیگاه وی ادامه داشت تا اینکه چند روز قبل تیم جنایی دریافت که متهم به یکی از استان‌های اطراف تهران فرار کرده است.

به نقل از همشهری، با این سرنخ، مأموران راهی مخفیگاه متهم فراری شدند و او را دستگیر کردند. متهم دیروز به تهران منتقل شد و وقتی پیش روی بازپرس جنایی تهران قرار گرفت به قتل اقرار کرد و گفت مقتول فامیل دورش بوده است. وی درحالی‌که به‌شدت پشیمان بود، گفت: هرگز قصد گرفتن جان فامیل‌مان را نداشتم و همه‌‌چیز کاملا اتفاقی و در یک لحظه رخ داد. وی ادامه داد: ۶ماهی می‌شد که با جمع کردن پول‌هایم و قرض گرفتن یک دکه ساندویچی زده بودم و در آنجا کار می‌کردم. مقتول فامیل دورمان بود که هراز گاهی به آنجا می‌آمد اما رفتارهایش عجیب بود و می‌ترسیدم به‌خاطر او دکه را از من بگیرند. وی گفت: شب حادثه او اصلا وضعیت نرمالی نداشت که به دکه‌ام آمد و با یکی از مشتری‌ها درگیر شد.

به او تذکر دادم اما فایده‌ای نداشت. آن شب برای پادرمیانی و خاتمه دادن به دعوا، ‌جلو رفتم که ناگهان او شیشه نوشابه را شکست و با آن به سمتم حمله کرد. متهم گفت: من زخمی شدم و تنها برای اینکه مقتول را بترسانم چاقویی برداشتم و به سمت او پرتاب کردم و ناخواسته باعث مرگ او شدم. حتی یک درصد هم فکر نمی‌کردم که او جانش را از دست بدهد و وقتی شنیدم فوت شده ترسیدم و فرار کردم. در این مدت یک شب نتوانستم راحت بخوابم و مدام به مقتول فکر می‌کردم که چطور بر سر یک مسئله ساده جانش را از دست داد و خودم را نمی‌بخشم. حالا هم به‌شدت پشیمانم و امیدوارم خانواده مقتول مرا حلال کنند و بدانند که قصد من هرگز گرفتن جان او نبوده است. این متهم پس از اعتراف به قتل با قرار قانونی بازداشت شد و در اختیار مأموران اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت قرار گرفت.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.