کرونا بگیرید و پول پارو کنید! + عکس!

رفتارهای زننده برخی سلبریتی‌ها و افراد تاثیرگذار در شبکه‌های اجتماعی(اینفلوئنسرها) در روزهای سختی و ناراحتی مردم، همچنان ادامه دارد و با واکنش مردم هم مواجه می‌شود.

به گزارش سرویس خبر ویژه تازه نیوز، درآمدهای هنگفت اینفلوئنسرها از بازار داغ تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی که بدون کسر مالیات و پاسخگویی به نهادهای مختلف وارد زندگی شان شده، آنقدر برایشان جذاب و راحت الوصول است که حتی از بیماری ظاهری و بستری شدن در بیمارستان هم کسب درآمد می‌کنند!

رفتار زننده یکی از اینفلوئنسرها که ظاهرا از کرونا گرفتن خودش هم کسب درآمد می‌کند، شب گذشته در شبکه‌های اجتماعی، خبر ساز شد.

این فرد در ظاهر کرونا گرفته؛ اما وقتی پست‌های دو روز اخیرش را مرور می‌کنید متوجه می‌شوید گویا با «هتل بیمارستان گاندی» قراردادی بسته تا این بیمارستان لاکچری را تبلیغ کند! همچنین در خلال این تبلیغ‌ها، استوری‌های تبلیغاتی معمول و همیشگی خودش را هم منتشر می‌‌کند!

نکته قابل توجه اینکه نامبرده ظاهرا نیازی به بستری شدن ندارد و این از رفتار و عکس‌هایش پیداست اما تبلیغ داروی گران و 30 تا 50 میلیون تومانی رمدسیور را هم در صفحه خود انجام می‌دهد! دارویی که بسیاری از مردم برای تهیه آن دچار مشکل شده‌اند و بدون تهیه آن یا داغدار شده‌اند و یا درگیر روزهای سخت آی سی یو!

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.