ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر مس

پرسپولیس امروز و در ورزشگاه ازادی تهران قرار است به مصاف مس رفسنجان برود.

به گزارش تازه‌نیوز، پرسپولیس امروز در حالی باید به مصاف مس کرمان برود که طی دو هفته گذشته با یک شکست و یک تساوی صدر جدول را از دست داده است. بنابراین سرخ ها امروز در ورزشگاه ازادی باید از سد مس کرمان بگذرند تا دوباره شانس صدرنشینی داشته باشند.

به نقل از خبرورزشی، اما در بازی امروز بیرانوند همچنان گلر شمار یک تیم یحیی خواهد بود و سرمربی پرسپولیس جلوتر از او به دو مدافع مورد علاقه اش یعنی گولسیانی و پورعلیگنجی میدان خواهد داد.

در جناحین خط دفاعی هم علی نعمتی و اسماعیلی فر به میدان خواهند رفت. دو بازیکنی که طی هفته های اخیر نتوانستند سهمی چندانی در حرکت رو به جلوی سرخ ها داشته باشند تا متحمل انتقاداتی شوند.

در میانه میدان اما با توجه به مصدومیت سرلک، کمال کامیابی نیا و سینا اسدبیگی به عنوان دو هافبک  دفاعی راهی میدان خواهند شد. سروش رفیعی بعد از یک بازی نیمکت نشینی به ترکیب باز خواهد گشت و همراه با سعید صادقی هافبک هجومی سرخ ها خواهد بود.

به این ترتیب محمد عمری بعد از یک حضور فیکس برابر سپاهان دوباره نیمکت نشین خواهد شد.

در خط حمله هم امید پرسپولیس همچنان به یورگن لوکادیاست. بازیکنی که در کنار ترابی زوج هجومی سرخ ها را تشکیل خواهد داد. باید منتظر ماند و دید عملکرد ترابی در این دیدار چگونه خواهد بود بازیکنی که این روزها مورد انتقاد هواداران و برخی از پیشکسوتان پرسپولیس قرار گرفته است. ضمن ایکه گل نزدن لوکادیا برای چند بازی متوالی هم نگران کننده خواهد بود.

ترکیب احتمالی پرسپولیس:

بیرانوند، گولسیانی، پورعلیگنجی، نعمتی، اسماعیلی فر، کامیابی نیا، اسدبیگی، رفیعی، صادقی، ترابی، لوکادیا

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.