پدر مهسا امینی فیلم بیمارستان و جزئیات جراحی مهسا را تأیید کرد؟

امجد امینی پدر مرحومه مهسا امینی می‌گوید: ۱۵سال پیش مهسا یک بیماری داشت، در عکسی که در بیمارستان گرفتیم کیست مانندی، پشت چشم چپش بود و دکتر شیروانی عمل آن را در بیمارستان میلاد تهران انجام داد.

به گزارش تازه‌نیوز، فارس نوشت: امجد امینی پدر مرحومه مهسا امینی در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم به بیماری فرزندش اذعان کرد و اظهار داشت: ۱۵سال پیش مهسا یک بیماری داشت، در عکسی که در بیمارستان گرفتیم کیست مانندی، پشت چشم چپش بود و دکتر شیروانی عمل آن را در بیمارستان میلاد تهران انجام داد که در جلسه پزشکی قانونی نیز اعلام کرد.

وی با بیان اینکه بر اساس گفته پزشک در صورت عدم انجام جراحی، کیست به مرور زمان بزرگ‌تر و احتمال کاهش دید دخترم در آینده وجود داشت، افزود: تا یکی دو سال بعد از عمل جراحی نیز مهسا به صورت مرتب تحت کنترل دکتر شیروانی بود.

پدر مرحومه مهسا امینی همچنین از مراجعه به تبریز برای درمان بیماری دخترش بعد از عمل جراحی تهران خبر داد و گفت: مهسا تیروئید نیز داشت که بعد از انجام آزمایشاتی در تبریز تحت کنترل پزشک فوق تخصص غدد بود و هر روز صبح نصف قرص هیدرو کورتیزون و لووتیروکسین را مصرف می‌کرد. هر سال که به پزشک مربوطه مراجعه می‌کردیم همین داروها را تکرار می‌کرد.

وی در تشریح اتفاق پیش آمده در خصوص درگذشت فرزندش، گفت: در بیمارستان با بازپرس بر بالین مهسا حضور یافتیم و از من سؤال پرسید که زخم و ضربه‌ای به سر و بدن دخترتان را می‌بینید که گفتم خیر، نشانه‌ای نیست، ضربه‌ای روی سر نشان نمی‌دهد.

امینی عنوان کرد: متأسفانه برخی‌ از رسانه‌ها، واقعیت‌ها را وارونه نشان داده و من از این موضوع گله‌مندم.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.