حرف‌های نگران‌کننده سرمربی سابق پرسپولیس

حمید درخشان سرمربی سابق سرخ‌ها می‌گوید پرسپولیس به شدتت روی ایجاد موقعیت گلزنی مشکل دارد.

به گزارش تازه‌نیوز، حمید درخشان درباره پیروزی یک بر صفر پرسپولیس برابر مس رفسنجان در هفته نهم لیگ برتر اظهار کرد: در نیمه نخست بازی بهتری از پرسپولیس  نسبت به نیمه دوم شاهد بودیم اما نمی‌دانم چه اتفاقی رخ داد  که در نیمه دوم پرسپولیس دچار افت شد. شاید استرس حفظ پیروزی باعث این موضوع باشد اما به هرحال در نیمه دوم بازی خوبی از پرسپولیس ندیدیم.

وی در ادامه با بیان اینکه بعد از اردوی تیم ملی پرسپولیس دچار افت شده است، گفت: کادر فنی پرسپولیس باید به دنبال دلایل این افت باشد. قبول داریم که تعداد ملی‌پوشان پرسپولیس نسبت به سایر تیم‌ها بیشتر است اما نباید بعد از یک وقفه پرسپولیس این چنین شود. وقفه‌ای که در لیگ رخ داد به سود پرسپولیس نبود. هم در دیدار برابر تراکتور هم در دیدار برابر سپاهان خط هافبک پرسپولیس در طراحی حملات مشکل دارد. اصلا خط حمله و لوکادیا تغذیه نمی‌شود که این مهاجم بخواهد گلزنی کند. در همین دیدار برابر مس رفسنجان هم سروش رفیعی و هم مهدی ترابی نتوانستند عملکرد خوبی در خط هافبک داشته باشند و حملات را طراحی و توپ را بگردانند.

به نقل از ایسنا، او درباره  پاسخ به این سوال که چرا هافبک‌های پرسپولیس در ارسال پاس‌های در عمق ناکام هستند هم گفت: دلیل این موضوع را کادر فنی پرسپولیس باید بیاید اما حقیقتا در سه بازی اخیر پرسپولیس در طراحی حمله و ارسال پاس از خط هافبک خوب کار نکرده است. تیمی که می‌خواهد قهرمان شود باید طوری بازی کند که در هر بازی چندین فرصت گلزنی ایجاد کند. اگر قرار باشد بازی‌های پرسپولیس به این شکل ادامه داشته باشد و فرصت گلی خلق نشود، پرسپولیس قهرمان نمی‌شد.

درخشان در ادامه گفت: در دیدار برابر مس رفسجان پرسپولیس با یک گل که از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید بازی را برد اما با این روش بازی که هیچ فرصتی ایجاد نمی‌شود، پرسپولیس نمی‌تواند در بازی‌های آینده موفق باشد. در نیمه دوم بازی برابر مس لوکادیا فقط راه می‌رفت هیچ توپی به او نرسید.

وی در پایان درباره خط دفاع پرسپولیس هم گفت: خط دفاع پرسپولیس نسبت به فصل گذشته عملکرد بهتری دارد. البته باید گفت پرسپولیس در دفاع تیمی نسبت به فصل گذشته بهتر کار می‌کند و به حریفان اجازه نمی‌دهد که فرصتی به دست بیاورند و روی دروازه پرسپولیس موقعیت گلزنی ایجاد کنند. در برخی مواقع م که توپ عبور می‌کند بیرانوند با عملکرد خوبش اجازه نمی‌دهد دروازه پرسپولیس باز شود که این بسیار نکته مثبتی است.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.