حرکتی که مهدی طارمی با آن دل هواداران پورتو را می‌برد!

کنش‌های مهدی طارمی بعد از گلزنی یا واکنش‌های این بازیکن در پاسخ به ابراز احساسات هواداران پورتو او را محبوب‌تر کرده است.

به گزارش تازه‌نیوز، وقتی هواداران پورتو ستاره‌های فصول گذشته خود زیر نظر کونسیسائو را در ذهن مرور می‌کنند، یکی از آن‌ها جایگاه ویژه‌تری در قلب‌شان دارد؛ مهدی طارمی!

مهاجم ایرانی پورتو و گلزن اول این تیم در چندسال گذشته حسابی در دل هواداران پورتو و مدیرانش جا خوش کرده به طوری که آنها نه تنها کوچک‌ترین انتقادی از ستاره بوشهری را برنمی‌تابند، بلکه در حمایت از او انواع و اقسام کارهای حمایتی را در ورزشگاه و فضای مجازی انجام می‌دهند.

به نقل از ورزش سه، صرف‌نظر از کیفیت فنی دست‌نیافتنی این بازیکن به نسبت هم‌تیمی‌هایش، رفتارهای مهاجم تیم ملی ایران در ترکیب آبی‌وسفیدپوشان، مکمل محبوبیت مهدی در بین هواداران پورتو شده است.

کافی است به خوشحالی‌های پس از گل یا بازی این مهاجم ایران در آخرین سال قراردادش با پورتو توجه کنید. او هربار بی‌توجه به شایعات، بعد از گلزنی‌ها با بوسه بر لوگو باشگاه، سکوهای متعلق به پورتویی‌ها از دراگائو تا بای‌آرنا را به لرزه در می‌آورد و این چنین پایبندی‌اش به تیم را نشان می‌دهد.

جدایی دیاز، ویتینیا و سیلوا در سال‌های گذشته باعث شده تا هواداران پورتو برای مهاجم ایرانی خودشان در سومین سال قراردادش حسابی سنگ تمام بگذارند و او را به نوعی به ماندن در پرتغال متقاعد کنند.

شاگرد اول ۳۰ ساله کونسیسائو هم به خوبی در این مدت با هواداران پورتو خو گرفته و این واکنش‌های او اعم از بوسیدن پیراهن و اشاره به لوگو نیز بر دل هواداران نشسته تا جایی که شاید سرآخر همین شیمی عجیب بین طارمی و دوست‌داران پرتغالی‌اش، ستاره ایرانی را در این شهر نگه دارد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.