امیر تاجیک: هر چقدر پول بدهید بیشتر دیده می‌شوید

به اعتقاد خواننده پاپ، بچه‌های خوبی در عرصه موسیقی ایران فعالیت می‌کنند ولی اکثر صداهایی که شنیده می‌شود مشابه یا صداسازی شده است.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از خبرآنلاین، امیر تاجیک خواننده موسیقی پاپ درباره فعالیت این روزهای خود گفت: دو کلیپ آماده دارم که یکی از آن‌ها از در قالب تیتراژ برنامه “دست فرمون” از شبکه نسیم سیما پخش می‌شود. یک کلیپ دیگر هم دارم که مجوزهای آن گرفته شده است. به‌زودی دو کلیپ دیگر به نام “وقتشه” و “دیوار سنگی” را خدمت مردم عزیز تقدیم می‌کنم.

وی درباره انتشار آلبوم نیز عنوان کرد: من در دو سال گذشته حدود ۱۵ تک آهنگ به بازار ارائه دادم و یکی از هدف‌هایم این است که هرچه سریع‌تر آن‌ها را تبدیل به یک آلبوم کنم. دریافت مجوز برای آلبوم روند طولانی دارد، ضمن این که الآن تولید آلبوم درآمد به همراه ندارند و فقط هزینه است.

این خواننده با اشاره به این که برخی از قطعات موسیقی پاپ مورد تأیید او نیست، اظهار داشت: الآن بچه‌های خوبی دارند در عرصه موسیقی فعالیت می‌کنند ولی اکثر صداهایی که شنیده می‌شود مشابه یا صداسازی شده است. صدا باید سالم باشد. در حال حاضر صدای سالم کم شده است. خواهش من این است که هنرمندان واقعی ورود پیدا کنند.

تاجیک در پایان خاطرنشان کرد: در حال حاضر شما در فضای مجازی هر چقدر پول بدهید بیشتر دیده می‌شوید. زمانی هنر شما، قدرت دیده شدن شما بود ولی الآن پول شما قدرت دیده شدنتان است. اگر پول نداشته باشید طبیعتاً کمتر دیده می‌شوید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.