ماجرای بازگشت ون‌های گشت‌ ارشاد به شهر +عکس

درپی ایجاد برخی فضاسازی‌ها درباره بازگشت ون‌های گشت‌های امنیت اخلاقی به سطح معابر، پیگیری‌ها حاکی از نادرست بودن این خبرها و تصاویر تاکنون است.

به گزارش تازه‌نیوز، ایسنا نوشت: در روزهای اخیر چند حساب کاربری در فضای مجازی با انتشار تصاویری از یک خودروی ون متعلق به پلیس، از بازگشت ون‌های گشت‌های امنیت اخلاقی به سطح شهر خبر داده بودند، خبری که براساس بررسی تصاویر و همچنین پیگیری‌های انجام شده امکان تایید آن وجود ندارد و به نظر می‌رسد که فضاسازی رسانه‌ای باشد.

در همین راستا نیز پیگیری‌های خبرنگار ما نشان داد که در روزهای اخیر تاکنون گشت‌های امنیت اخلاقی ماموریتی در سطح شهر نداشته‌اند. همچنین بررسی تصویر منتشر شده نیز نشان می‌دهد که این خودرو صرفا یک دستگاه خودروی ون متعلق به پلیس بوده که در روزهای اخیر در نقاط مختلفی از شهر تردد داشته یا متوقف شده است، زاویه تصویر ثبت شده نیز طوری است که نمی‌توان آن را مربوط به گشت‌های امنیت اخلاقی دانست.

پلیس از ون‌ها در ماموریت‌های مختلفی استفاده می‌کند که گشت‌های امنیت اخلاقی تنها یکی از موارد آن است و از این رو با استناد به یک تصویر منتشر شده از ون نمی‌توان نتیجه گرفت که این گشت‌ها به سطح شهر بازگشته‌اند، به ویژه آنکه پیگیری‌ها ازمراجع رسمی نیز بازگشت ون‌های گشت امنیت اخلاقی که در میان مردم به گشت ارشاد معروف شده را تایید نکرده است.

گشت ارشاد

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.