دولت سیزدهم ضعیف‌ترین دولت ۴۳ سال گذشته/ مردم می‌گویند خدا پدر دولت روحانی را بیامرزد

فعال سیاسی اصولگرا گفت: متأسفانه کسانی که اطراف آقای رئیسی هستند نه این کاره هستند، نه شایسته این کار هستند، نه علاقه به کار کردن دارند و هر چه هم بخواهند بدوند بیشتر خراب می کنند.

به گزارش تازه‌نیوز، دولت سیدابراهیم رئیسی در پانزدهمین ماه مسئولیت خود قرار دارد و حال این سئوال پیش می آید که آیا مردم متوجه تفاوت این دولت با دولت حسن روحانی شده اند.

هدایت الله خادمی درباره میزان تفاوت دولت رئیسی و دولت روحانی از نگاه مردم گفت: شاید در مجموع عملکرد این دو دولت خیلی به نفع مردم نبود اما مردم فرق این دو دولت را حتما متوجه شده اند. مردم می گویند خدا پدر آقای رئیسی را بیامرزد اما در مقام مقایسه دولت ها می گویند «خدا پدر دولت روحانی را بیامرزد».

به نقل از نامه‌نیوز، وی درباره چرایی عملکرد ضعیف دولت سیزدهم در مقایسه با دولت حسن روحانی افزود: مردم به ویژه پایگاه رأی اصولگرایان امید زیادی به دولت سیزدهم داشتند چون این طور تصور می شد وقتی مجلس و دولت با یکدیگر همسو هستند فرصت بهتری برای مجریان فراهم آید تا برای مردم و حل مشکلات کشور کار کنند. متنها آقای رئیسی شاید به دلیل عدم شناخت از حوزه مدیران اجرایی کشور، افرادی را برای همکاری در دولت انتخاب کرد که کارآمدی لازم را نداشتند.

این فعال سیاسی اصولگرا با بیان اینکه از فرصت یکدستی دولت و مجلس استفاده نشد، یادآور شد: برخی دوستان در جلسات به ما نقد می کنند که «شما فکر می کردید وقتی دولت و مجلس یکدست شوند اوضاع بهتر می شود اما دیدید چه اتفاق بدی افتاد». در واقع انتخاب دولتمردان ضعیف برای مسئولیت های بزرگ هم به آقای رئیسی، هم به دولت، هم به مردم و هم به کشور ضربه زد.

وی با اشاره به عملکرد ضعیف تر مجلس یازدهم نسبت به دولت سیزدهم افزود: ای کاش این مجلس اصلا تشکیل نمی شد. دولت سیزدهم هم به اعتقاد من ضعیف ترین دولت ۴۳ سال اخیر است. البته آقای رئیسی شخصیتی صادق است و علاقه دارد که برای حل مشکلات مردم کار کند، متنها زمانی یک دولت کار می کند که مدیرانی شایسته، دانا، با تجربه، دلسوز و فداکار بر سر کار باشند و به کمتر از پیشرفت و تعالی کشور و تأمین منافع ملی راضی نشوند.

خادمی اظهار کرد: وقتی شایستگان برای مسئولیت های مدیریتی انتخاب شوند آنها نیز مدیران زیرمجموعه خود را از شایستگان انتخاب می کنند اما اگر مدیر ضعیف انتخاب شود، طبعا او افراد ضعیف تر از خود را برای رده های پایین تر مدیریتی بر می گزیند. این اتفاقی است که برای دولت سیزدهم افتاد و به همین دلیل امروز کشور با مشکل مواجه شده است. متأسفانه کسانی که اطراف آقای رئیسی هستند نه این کاره هستند، نه شایسته این کار هستند، نه علاقه به کار کردن دارند و هر چه هم بخواهند بدوند بیشتر خراب می کنند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.