قیمت ارزهای دیجیتال امروز چهارشنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۱

قیمت ترا کلاسیک در شبانه‌روز قبلی ۱۰ درصد ریخت. افت‌وخیز بیت‌کوین کماکان ناچیز است و حوالی مرز ۱۹ هزار دلار ادامه دارد

به گزارش تازه‌نیوز، بیت‌کوین در ادامه روند کسل‌کننده هفته‌های اخیر، شبانه‌روز قبلی را با ثبت بازدهی منفی دو درصد به‌ثبت رساند و صبح امروز چهارشنبه ۲۷ مهر روی پله ۱۹ هزار و ۳۰۰ دلار ایستاد. بیش از یک ماه از نوسان محدود بیت‌کوین حوالی مرز ۱۹ هزار دلار می‌گذرد و سایر ارز دیجیتال سرشناس، به تبع رهبر بازار روز‌های آرامی را پشت سر می‌گذارند. در شبانه‌روز قبلی دوج‌کوین، ترون و شیبا بازدهی صفر درصدی را به‌ثبت رساندند و اتریوم که دومین ارز دیجیتال مهم دنیاست، دو درصد از ارزش خود را از دست داده است. قیمت ترا کلاسیک، اما که هنوز برای تریدر‌های ایرانی اهمیت دارد، در این مدت نزدیک ۱۰ درصد آب رفت.

قیمت بیت‌کوین؛ ۱۹ هزار و ۳۰۰ دلار

به نقل از فرارو، قیمت لحظه‌ای بیت‌کوین صبح امروز چهارشنبه ۲۷ مهر به ۱۹ هزار و ۳۰۰ دلار رسید. دیروز قیمت بیت‌کوین ۱۹ هزار و ۵۵۰ دلار بود و در ۲۴ ساعت قبلی ۲۵۰ دلار از ارزش رهبر بازار کاهش پیدا کرده است. در این مدت کمترین قیمت بیت‌کوین ۱۹ هزار و ۱۷۰ دلار به‌ثبت رسیده و رقم ۱۹ هزار و ۶۵۰ دلار بالاترین نرخ لحظه‌ای آن بدانیم. درمقایسه با هفته قبل، بازدهی بیت‌کوین رقم ناچیز مثبت یک درصد را نشان می‌دهد، چون چهارشنبه ۱۹ مهر بیت‌کوین ۱۹ هزار و ۱۰۰ دلار ارزش داشت. حالا ریزش قیمت بیت‌کوین از اوج قیمت تاریخی خود – ۶۸ هزار دلار- به ۷۲ درصد رسیده و حجم ۳۷۰ میلیارد دلاری معاملات آن، معادل تسلط ۳۸ درصدی به کل بازار است.

قیمت اتریوم؛ هزار و ۳۰۵ دلار

قیمت اتریوم امروز چهارشنبه ۲۷ مهر به هزار و ۳۰۵ دلار رسید و نسبت به دیروز دو درصد کاهش پیدا کرد. دیروز خرید اتریوم هزار و ۳۳۰ دلار آب می‌خورد و در شبانه‌روز قبلی شاهد نوسان این ارز دیجیتال بین دو محدوده هزار و ۲۹۰ دلار و هزار و ۳۴۰ دلار بودیم. نسبت به هفته قبل که اتریوم هزار و ۲۹۰ دلار ارزش داشت، شاهد ثبت بازدهی هفتگی مثبت ۱.۵ درصد هستیم. درقیاس با آبان ۱۴۰۰، اما که اتریوم تا قله تاریخی چهار هزار و ۸۵۱ دلار پیش رفت، حالا ارزش این ارز دیجیتال ۷۳ درصد ریخته است. حجم ۱۵۹ میلیارد دلاری معاملات اتریوم نیز به‌معنی سهم ۱۶.۵ درصدی این ارز دیجیتال از کل بازار است.

دوج‌کوین، ترون و شیبا؛ بازدهی صفر درصدی

قیمت کاردانو در ۲۴ ساعت قبلی افت ناچیز دو درصدی داشته و بازدهی دوج‌کوین، ترون و شیبا در همین مدت تقریبا صفر درصد محاسبه می‌شود. قیمت کاردانو امروز چهارشنبه ۲۷ مهر به ۰.۳۵۹ دلار رسید و درقیاس با دیروز که ۰.۳۶۹ دلار ارزش داشت، بازدهی منفی دو درصدی را به‌ثبت رساند. دوج‌کوین صبح امروز بدون تغییر درقیاس با روز گذشته ۰.۰۶۲ دلار معامله شد. این رقم برای شیبا در شبانه‌روز گذشته ۰.۰۰۰۰۱۰ دلار بوده است. ارزش ترون نیز در ۲۴ ساعت قبلی روی رقم ۰.۰۶۲ دلار باقی ماند.

قیمت ترا کلاسیک؛ ریزش ۱۰ درصدی

قیمت ترا کلاسیک در شبانه‌روز قبلی ۱۰ درصد ریزش داشته و افت ارزش ترا یا همان لونا معادل پنج درصد به‌ثبت رسیده است. ترا کلاسیک که با نماد LUNC الان از نظر تسلط به بازار سی‌وچهارمین ارز دیجیتال مهم دنیاست، امروز چهارشنبه ۲۷ مهر ۰.۰۰۰۲۴۶ دلار ارزش داشت درحالی که صبح دیروز این رقم ۰.۰۰۰۲۶۸ دلار بود. ترا که بین تریدر‌های ایرانی بیشتر به‌اسم لونا شناخته می‌شود صبح امروز ۲.۵۱ دلار معامله شد، اما دیروز خرید آن ۲.۶۴ دلار هزینه داشت. به‌این ترتیب ترا کلاسیک و ترا که از جمله ارز دیجیتال محبوب بین معامله‌گران ایرانی هستند، در روز آرام بازار، ریزش قیمت قابل توجهی داشتند.

تغییر قیمت انواع ارز دیجیتال

انواع ارز دیجیتال هفته قبل دیروز امروز
بیت‌کوین ۱۹ هزار و ۱۰۰ دلار ۱۹ هزار و ۵۵۰ دلار ۱۹ هزار و ۳۰۰ دلار
اتریوم هزار و ۲۹۰ دلار هزار و ۳۳۰ دلار هزار و ۳۰۵ دلار
کاردانو ۰.۳۹۱ دلار ۰.۳۶۹ دلار ۰.۳۵۹ دلار
دوج‌کوین ۰.۰۶۰ دلار ۰.۰۵۹ دلار ۰.۰۵۹ دلار
ترون ۰.۰۶۱ دلار ۰.۰۶۲ دلار ۰.۰۶۲ دلار
شیبا ۰.۰۰۰۰۱۰ دلار ۰.۰۰۰۰۱۰ دلار ۰.۰۰۰۰۱۰ دلار
ترا کلاسیک ۰.۰۰۰۲۸۶ دلار ۰.۰۰۰۲۶۸ دلار ۰.۰۰۰۲۴۶ دلار
ترا ۲.۵۵ دلار ۲.۶۴ دلار ۲.۵۱ دلار
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.