خودکشی یک کارگر پس از شلیک به سرپرست کارخانه‌!

مسئولان سیرجان حادثه شلیک یک کارگر به سرپرست کارخانه‌ای خصوصی را در این شهرستان تایید و اعلام کردند که کارگر پس از شلیک گلوله و مجروح کردن طرف مقابل اقدام به خودکشی کرده و جان باخته است.

به گزارش تازه‌نیوز، یک حادثه درگیری در یکی از کارخانه های تولید میلگرد بخش خصوصی سیرجان رخ داده که موضوع را پیگیری کرد و مسئولان شهرستان این حادثه را که دوشنبه‌شب رخ داده تایید کردند. گرچه برخی منابع مدعی تجمع به علت معوقات کارگران و درگیری در کارخانه تولیدکننده میلگرد شده بودند اما مسئولان محلی تجمع و مشکلات مالی کارخانه را تایید نمی کنند و می گویند کارگر مذکور پس از اخراج و در حالی که حقوق وی نیز پرداخت شده بوده، دست به چنین اقدامی زده است.

به نقل از ایرنا، سرهنگمرتضی امیرسبتکی فرمانده انتظامی سیرجان توضیح داد: کارگر که خودکشی کرده فردی ۲۹ ساله بوده که به دنبال اخراج از کارخانه اقدام به تیراندازی با سلاح گرم به سرپرست کارخانه می کند. وی اظهارداشت: این کارگر چون تصور کرده فرد پس از شلیک، طرف مقابل کشته شده، اقدام به خودکشی با شلیک به خودش می کند؛ درحالی که سرپرست کارخانه مجروح شده و اینک تحت درمان قرار دارد.

فرمانده انتظامی سیرجان درباره علت این حادثه نیز توضیح داد: براساس مستندات و شواهد موجود، کارگر مذکور که فردی غیربومی بوده سابقه مشکلات روحی و روانی نیز داشته به طوری که به همین علت از معافیت پزشکی سربازی نیز برخوردار بوده است.

وی افزود: براساس بررسی ها کارگر مذکور تا شهریورماه نیز حقوق دریافت کرده بوده که بعد از بروز مشکلات بین وی و مسئولان کارخانه و از آنجا که اخراج شده بوده، این اتفاق رخ داده است. رییس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی شهرستان سیرجان نیز گفت: گزارشی مبنی بر مشکلات مالی و معوقات کارگران از کارخانه مذکور دریافت نشده است.

محمدرضا آقاخانی افزود: کارگر مذکور اهل استان کرمان نبوده است.وی اظهارداشت: در عین حال پیگیری ما برای بررسی بیشتر موضوع همچنان جریان دارد و امروز نیز تیمی از اداره کار در محل کارخانه حاضر شده اند. شهرستان سیرجان از قطب های مهم و بزرگ صنعتی و معدنی کشور است که در ۱۷۵ کیلومتری غرب مرکز استان کرمان قرار دارد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.