پشت‌پرده لغو کنسرت‌های همایون شجریان چه بود؟

مدیر برنامه همایون شجریان درباره لغو کنسرت های شجریان در خارج از کشور توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش تازه‌نیوز، سحر فروزان ـ مدیر برنامه همایون شجریان ـ درباره‌ی لغو کنسرت‌های این خواننده توضیح داد: هیچ منعی برای خروج ایشان و گروه، برای برگزاری کنسرت وجود نداشته است و ایشان کاملا بر اساس نظر شخصی خود دیشب این تصمیم را اعلام کرده‌اند.

به نقل از ایسنا، وی گفت: برنامه‌ریزی برای اجرای ۱۴ کنسرت در شهرهای‌ اروپا از حدود شش ماه پیش انجام شده بود و پروسه اخذ ویزای گروه و سایر هماهنگی‌های اجرایی انجام شد. طبق آخرین آمار و مستنداتی که سه هفته قبل از طرف برنامه‌گذار به ما اعلام شد، بیشتر کنسرت‌ها سولد آوت شده است. بر اساس برنامه قرار بود اعضای گروه روز پنجشنبه ـ ۲۶ مهر ماه ـ به سمت اشتودگارد برای تمرین نهایی با نوازندگان خارجی و آغاز تور، سفر خود را آغاز کنند که جناب شجریان تصمیم به تغییر برنامه گرفتند.

فروزان درباره‌ی قراردادهای مترتب به این تور گفت: با سالن‌ها و برنامه‌گذار مذاکره شده است. برخی از سالن‌ها با درک شرایط موضوع را پذیرفته‌اند ولی اغلب جرایمی را برای کنسلی اعلام کردند که پرداخت شده است و البته برخی هزینه‌های اجرایی لاجرم قابل برگشت نبوده‌اند.

سحر فروزان تاکید کرد که هیچ نوع فشار و توصیه‌ای مبنی بر برگزاری یا برگزار نشدن کنسرت‌ها وجود نداشته است و این تصمیمی بوده که جناب آقای شجریان شخصا، به همان دلیلی که در صفحه اینستاگرامشان شب گذشته منتشر شده است، گرفته‌اند.

وی گفت: طبق هماهنگی‌های انجام شده با برنامه‌گذار، وجوه بلیت‌های خریداری شده طی روزهای آینده به حساب خریداران بازگردانده خواهد شد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.