دستور ویژه به سربازان اسرائیلی: تنها سوار اتوبوس نشوید!

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی جزئیات دستور صادر شده در خصوص نحوه بازگشت نظامیان به پایگاه‌هایشان در نزدیکی جنین را اعلام کرد.

به گزارش تازه‌نیوز، نظامیان ارتش، نیروهای گادر مرزی و غیره که در پایگاه «سالم» در نزدیکی جنین هستند روزانه مجبورند با همان اتوبوس‌هایی که ده‌ها فلسطینی از اهالی روستاهای مجاور از آن استفاده می‌کنند، به پایگاه برگردند. بر اساس این گزارش، فرماندهان ارتش به نظامیان دستور داده‌اند تنها سوار این اتوبوس‌ها نشوند و سعی کنند حداقل دو نفر باشند حتی اگر ناچار شوند ساعت‌ها در ایستگاه اتوبوس منتظر بمانند.

به نقل از هفت صبح، در ادامه این گزارش آمده، این اقدام در سایه تشدید تنش‌های امنیتی در شمال کرانه باختری و انجام عملیات‌های مسلحانه و غیرمسلحانه علیه صهیونیست‌ها در این منطقه اتخاذ شده است. رادیو ارتش رژیم صهیونیستی افزود، همچنین به نظامیان دستور داده شده در جاهایی از اتوبوس بنشینند که اگر اتفاقی رخ داد بتوانند واکنش سریع داشته باشند.

در همین ارتباط، «آویو کوخاوی» رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی به نیروهای خود دستور داد در سایه وضعیت امنیتی کنونی در کرانه باختری، بالاترین سطح هشدار و آمادگی را در این منطقه رعایت کنند. بر اساس گزارش کانال ۱۱ تلویزیون رژیم صهیونیستی، کوخاوی از فرماندهان ارتش خواست به نیروهای تحت فرمان خود، ضرورت حفظ بالاترین درجه آمادگی و پاسخ به عملیات‌های مقاومتی را یادآورد شوند.

در ادامه این گزارش آمده، این اظهارات کوخاوی پس از عملیات‌های مقاومتی انجام شده در نزدیکی «شعفاط» و «شافی شومرن» اعلام می‌شود، عملیات‌هایی که طی آن دو نظامی صهیونیست کشته شدند و عاملان عملیات‌ها موفق به فرار شدند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.