زمان ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۲ مشخص شد +جدول

دفترچه راهنمای ثبت نام کنکور ۱۴۰۲ در روز ۸ آبان منتشر می‌شود در این دفترچه علاوه بر راهنمای ثبت‌نام، قوانین هر نوع سهمیه و همچنین تاریخ مهلت انصراف برای داوطلبان دانشگاه روزانه ذکر شده است.

به گزارش تازه‌نیوز، دفترچه راهنمای ثبت نام کنکور ۱۴۰۲ در روز ۸ آبان منتشر می‌شود در این دفترچه علاوه بر راهنمای ثبت‌نام، قوانین هر نوع سهمیه و همچنین تاریخ مهلت انصراف برای داوطلبان دانشگاه روزانه ذکر شده است.

سازمان سنجش آموزش کشور، برنامه زمانی ثبت نام و برگزاری آزمون‌های سراسری سال ۱۴۰۲ را اعلام کرد.

بر اساس اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، زمان ثبت نام کنکور نوبت اول سال ۱۴۰۲ از ۸ تا ۱۴ آبان ماه سال جاری و زمان ثبت نام نوبت دوم کنکور ۱۴۰۲ نیز ۱۵ تا ۲۱ فروردین ماه ۱۴۰۲ است.

همچنین زمان اجرای نوبت اول کنکور سراسری ۲۹ و ۳۰ دی ماه ۱۴۰۱ و زمان اجرای آزمون نوبت دوم کنکور سراسری ۱۴ و ۱۵ تیرماه ۱۴۰۲ اعلام شده است.

بر همین اساس زمان ثبت نام آزمون دکتری ۲۲ تا ۲۹ آبان ۱۴۰۱ تعیین شده و زمان برگزاری آزمون یازدهم اسفندماه ۱۴۰۱ است. داوطلبان آزمون کارشناسی نیز از ۱۶ تا ۲۲ آذر ۱۴۰۱ برای ثبت نام وقت دارند و آزمون آنها عصر پنجشنبه و صبح و عصر جمعه یازدهم و ۱۲ اسفند سال جاری برگزار می شود.

ثبت نام کنکور

همچنین ثبت نام آزمون کاردانی به کارشناسی ۲۸ خرداد تا ۴ تیر ۱۴۰۲ تعیین شده و زمان برگزاری آزمون سوم شهریور ۱۴۰۲ است.

زمان ثبت نام کاردانی ویژه دانشگاه فنی وحرفه ای ۱۸ تا ۲۵ تیر ۱۴۰۲ تعیین شده است و زمان برگزاری آزمون نیز سوم شهریور ۱۴۰۲ است.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.